A A+ A++

Every home has a story, każdy dom na swoją historię. Nie bez powodu właśnie te słowa stały się mottem Miloo Home podkreśla Monika Bielska, dyrektor kreatywna marki. – My w Miloo Home mamy świadomość, że każda rodzinna pamiątka była kiedyś modną nowinką. Skoro dzisiejsze wyroby mają szansę zyskać taki status w przyszłości, dokładamy starań, by były użyteczne, trwałe i po prostu piękne. A w kolekcjach ozdób bożonarodzeniowych łączymy dawne, klasyczne wzory z innowacjami również technologicznymi. Tak aby na równi zachwycać najmłodszych i budzić dziecko nawet w najdojrzalszych wiekiem seniorach – dodaje.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzarnek nie daje za wygraną. Zapowiedział kolejny projekt ustawy dot. oświaty
Następny artykułMaja Hyży planuje więcej dzieci? “To będzie moje ostatnie słowo” [TYLKO U NAS]