Jak zaznaczył ZDM, usterka nie dotyczy wszystkich parkomatów. Zarząd zachęca jednak do korzystania z innych form płatności – gotówką lub poprzez aplikację mobilną. Uruchomiona została specjalna infolinia. Pod numerem telefonu 22 558 92 93 można uzyskać szczegółowe informacje oraz zgłosić konkretny parkomat, w którym występuje problem.
Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad pilnym rozwiązaniem problemu – napisał ZDM.
Stołeczny ZDM przypomina, że za postój w warszawskiej strefie parkowania można płacić na kilka sposobów: opłata w parkomacie kartą, gotówką, przez jedną z trzech aplikacji do płatności mobilnych. ZDM niezmiennie zachęca do korzystania z tej ostatniej opcji.
Strefa Płatnego Parkowania Niestrzeżonego w Warszawie działa w godzinach od 8 do 20, od poniedziałku do piątku. Opłata za postój w SPPN pobierana jest od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni: 2 maja, 24 i 31 grudnia, w godzinach 8-20. Za pierwszą godzinę trzeba zapłacić 4,50 zł, za drugą – 5,40 zł, trzecia kosztuje 6,40 zł, a czwarta i kolejne godziny – 4,50 zł.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS