A A+ A++

Czy zdajesz sobie sprawę, że obecnie duża część biznesów rozwija się w Internecie? Jest to bowiem miejsce, dzięki któremu firma może dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Co ważne, większość użytkowników, którzy poszukują w sieci informacji o markach, produktach i usługach, robi to za pośrednictwem wyników wyszukiwania. Dlatego, jeśli planujesz kampanię reklamową, która ma pozyskiwać już zainteresowanych Twoim asortymentem odbiorców, to musisz prowadzić ją w wyszukiwarce. Sprawdź więc, co daje Google Ads i poznaj potencjał płatnych treści.

Kampania w Google Ads – co to jest i jak działa?

Przedsiębiorco! Jeśli chcesz rozwinąć swój biznes, pozyskać nowych odbiorców i zwiększyć zainteresowanie ofertą, to wiedz, że założenie strony WWW jest dopiero pierwszym krokiem do sukcesu w Internecie. Aby w pełni wykorzystać możliwości witryny, musisz być tam, gdzie są Twoi klienci. A ci z pewnością korzystają z wyszukiwarki.
To właśnie w wynikach wyszukiwania zaczyna się większość aktywności online – internauci poszukują informacji o produktach i usługach, a właściciele firm promują swoją działalność. Jedną z usług, która pozwala niezwykle szybko osiągnąć oczekiwane efekty i je skutecznie mierzyć okazuje się Google Ads (znane również pod poprzednią nazwą Google AdWords).

Jest to system reklamowy, który pozwala planować, udostępniać i uruchamiać płatne kampanie w wyszukiwarce. Co istotne, obejmuje zasięgiem zdecydowaną większość Internetu. Dzięki temu treści sponsorowane mogą pojawiać się w różnych miejscach sieci – od wyników wyszukiwania, po partnerskie portale wyszukiwarki.

Aby stworzyć reklamę w Google Ads, musisz określić jej cel, harmonogram, budżet, zasięg oraz rodzaj. Tylko w ten sposób możesz sprawnie wypromować usługę, produkt, konkretną kategorię czy podstronę. A choć kampania w wyszukiwarce wiąże się z kosztami, to niezwykle się opłaca. Nic więc dziwnego, że coraz częściej małe i średnie firmy korzystają z tej formy płatnej promocji.

Co daje płatna reklama w wyszukiwarce? Google Ads – korzyści

Wiesz już, co to jest Google Ads. Z pewnością interesuje Cię również, czy kampania w wyszukiwarce może przynieść korzyści dla Twojej firmy. Jak się okazuje, tego typu płatne treści sprawdzają się przede wszystkim, gdy przedsiębiorca:

• jeszcze nie promował swojej oferty oraz witryny w wyszukiwarce,
• liczy na wyjątkowo szybkie efekty reklamy np. wzrost sprzedaży,
• chce wesprzeć działania z zakresu pozycjonowania strony WWW,
• przygotowuje firmę na istotny pod względem sprzedażowym okres.

Co ważne – bez względu na cel kampanii płatnej, inwestycja w tego rodzaju reklamę może zapewnić Ci wiele korzyści. Co daje Google Ads?

1. Ogromne możliwości reklamowe

W zależności od wyznaczonego budżetu i wskazanego celu możesz wybrać dopasowane do Twoich potrzeb rodzaje reklamy w wyszukiwarce. System Google oferuje pod tym względem dużą elastyczność i ciekawe możliwości. Aby promować płatne treści, możesz wdrożyć kampanię:
• w wynikach wyszukiwania (wyświetlaną nad, pod lub obok treści organicznych, czyli bezpłatnych),
• w sieci reklamowej (GDN – Google Display Network),
• w poczcie Gmail i aplikacjach,
• w serwisie YouTube,
• w Zakupach Google (Google Shopping).

W ramach promocji w wyszukiwarce możesz tworzyć zarówno reklamy produktowe (szczególnie ważne dla e-commerce), jak i klasyczne banery, video czy animacje. Aby osiągać optymalne efekty i maksymalnie wykorzystać budżet, możesz je również dowolnie łączyć.

2. Szybkie rezultaty kampanii

Jak już wspominaliśmy – jeśli zależy Ci na natychmiastowych efektach, to inwestycja w reklamy Google Ads jest zdecydowanie dla Ciebie. Zoptymalizowana kampania będzie bowiem widoczna od razu po jej uruchomieniu. To zaś sprawi, że pierwsze rezultaty np. w postaci wzrostu ruchu na stronie zauważysz relatywnie szybko.
Tym właśnie różnią się płatne treści od pozycjonowania. Pamiętaj jednak, że nawet w przypadku tej formy promocji, możesz zobaczyć oczekiwane wyniki dopiero po kilku miesiącach. Nie przeszkadza to jednak firmom – szczególnie tym, które mają sezonową ofertę – decydować się na prowadzenie krótkich kampanii reklamowych.

3. Dobra widoczność reklamy dla użytkowników

Jeżeli przygotujesz wysokiej jakości reklamę płatną, to możesz niemal natychmiast uzyskać większą widoczność marki online. Dlaczego? Otóż system Google Ads obejmuje zasięgiem większość Internetu, co sprawia, że możesz docierać do potencjalnych klientów w różnych miejscach sieci.
Co więcej – najbardziej popularna forma kampanii, to ta, która wyświetla się w wyszukiwarce nad, pod i obok wyników organicznych. To sprawia, że trudno jej nie zauważyć. Bardzo często zdarza się, że użytkownicy nie są nawet świadomi, że klikają w reklamy.

4. Kontrolowanie budżetu i kosztów

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z płatnymi treściami, to musisz wiedzieć, że najpopularniejszym modelem rozliczeń w Google Ads jest PPC (Pay Per Click). Oznacza to, że opłata zostaje pobrana z konta kampanii tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w reklamę. Płacisz więc tylko za wejścia na Twoją stronę internetową.
Możesz wybrać też inny system płatności np. CPA (Cost Per Action), w którym koszty są ściśle związane z konwersją (wykonaniem działania). Możliwość kontrolowania budżetu jest niewątpliwie zaletą systemu reklamowego Google. Dzięki temu możesz swobodnie zarządzać swoimi finansami, a dobrze zoptymalizowana kampania będzie przynosić zysk.

5. Dopasowanie reklamy do grupy docelowej

Z pewnością zdajesz sobie sprawę, że wyświetlanie reklamy internautom, którzy pomimo atrakcyjności oferty z niej nie skorzystają, jest nieopłacalne. Właśnie dlatego warto zainwestować w Google Ads. System zapewnia dokładne targetowanie, czyli możliwość kierowania kampanii do właściwej grupy użytkowników.
Pod określeniem „właściwej” należy rozumieć grupę osób już potencjalnie zainteresowanych produktami lub usługami oferowanymi przez Twoją firmę. Dzięki odpowiednim algorytmom możesz dopasować promocję do grupy docelowej. Takiej precyzji kierowania przekazu nie jest w stanie zapewnić żadna forma reklamy tradycyjnej.

6. Mierzalność efektów

Co jeszcze możesz zyskać, decydując się na reklamę internetową w wyszukiwarce? Niezwykle ważną cechą omawianego systemu jest możliwość bieżącego zarządzania kampanią – dzięki temu szybko zareagujesz na jakiekolwiek zmiany czy spadki. Jak się bowiem okazuje, Google Ads zapewnia możliwość monitorowania wyników prowadzonej promocji.

Oznacza to, że za każdym razem, gdy użytkownik kliknie w Twoje płatne treści lub dokona zakupu po wejściu na stronę internetową z reklamy, otrzymasz o tym informację. Możesz więc w bardzo łatwy sposób sprawdzić rezultaty kampanii i dowiedzieć się, czy wyznaczone cele zostały zrealizowane. Takie dane są niezwykle pomocne przy planowaniu kolejnych działań promocyjnych.

Google Ads oferta – co zyskasz, jeśli wybierzesz WeNet?

Wiesz już całkiem wiele na temat kampanii reklamowej w wyszukiwarce. Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy opłaca się zainwestować w tę formę promocji, to w ramach podsumowania zebraliśmy korzyści, jakie możesz uzyskać. Otóż dzięki Google Ads:

• pojawisz się wysoko w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe,
• zachowasz pełną kontrolę nad kosztami i budżetem prowadzonych działań,
• zbudujesz świadomość i rozpoznawalność marki oraz jej oferty w Internecie,
• zapewnisz wsparcie dla prowadzonych już przez Ciebie działań reklamowych,
• zwiększysz widoczność firmy i asortymentu w popularnych serwisach np. na YouTube,
• dotrzesz do potencjalnych klientów z grupy docelowej w relatywnie krótkim czasie.

Jeszcze więcej zyskasz, gdy zdecydujesz się na ofertę marki WeNet, która ma status Google Partner Premium. Dzięki doradcom internetowym osiągniesz wyniki, na których Ci zależy i zaplanujesz swoją pierwszą kampanię. Wszystko dlatego, że specjaliści znają specyfikę małych oraz średnich przedsiębiorstw i potrafią dobrać najlepsze rozwiązanie do potrzeb każdej firmy.

Z WeNet zyskujesz wiele: od certyfikowanego wsparcia i obsługi na najwyższym poziomie, przez wzrost liczby wizyt na stronie internetowej oraz realizację celów reklamowych, po kontrolę budżetu i płacenie za rezultaty. Już teraz zamów darmową konsultację i zacznij promować swoją firmę dzięki skutecznej kampanii w Google Ads.

Meta dane:
Jakie możliwości reklamowe daje płatna kampania w Google Ads?
Chcesz promować swoją ofertę w sieci i zyskać lepszą widoczność? Sprawdź więc, co daje Google Ads. Poznaj zalety płatnej kampanii reklamowej w wyszukiwarce.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGovernment of highly vaccinated Australia BAFFLED by “incredibly high” excess death rate in 2022
Następny artykułNowa odsłona afery korupcyjnej w PE! “Jeszcze jeden kraj”