– Medicover bardzo ciekawie wykorzystał nasze rozwiązanie. Aktualnie rozmawiamy o tym, aby takie wirtualne przymierzalnie pojawiły się także w innych obszarach ich działalności – mówi Beata Badzyńska, współwłaścicielka AR-Labs.io.
Wspomniany Medicover to tylko jeden z dużych klientów tej spółki. Z jej usług korzystają także: SuperPharm Optic, Briju, Eye Minge, Avocado Glasses oraz Belutti. Ten ostatni, duży włoski producent okularów, wykorzystał wirtualne lustro start-upu na targach optycznych SILMO w Paryżu. Inny klient, producent biżuterii Briju, umożliwił klientom wirtualne przymierzanie swoich kolczyków online, a już niedługo salon optyczny Kodano w podwarszawskim CH Janki będzie zachęcał do przymierzania oprawek w wirtualnym lustrze.
– Dzięki temu klienci mogą zamawiać okulary także online – wystarczy, że zeskanują kod QR przy wybranej parze, aby sfinalizować transakcję – wyjaśnia Beata Bardzyńska.
Realny rekonesans wirtualnych usług
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS