A A+ A++

– Medicover bardzo ciekawie wykorzystał nasze rozwiązanie. Aktualnie rozmawiamy o tym, aby takie wirtualne przymierzalnie pojawiły się także w innych obszarach ich działalności – mówi Beata Badzyńska, współwłaścicielka AR-Labs.io.

Wspomniany Medicover to tylko jeden z dużych klientów tej spółki. Z jej usług korzystają także: SuperPharm Optic, Briju, Eye Minge, Avocado Glasses oraz Belutti. Ten ostatni, duży włoski producent okularów, wykorzystał wirtualne lustro start-upu na targach optycznych SILMO w Paryżu. Inny klient, producent biżuterii Briju, umożliwił klientom wirtualne przymierzanie swoich kolczyków online, a już niedługo salon optyczny Kodano w podwarszawskim CH Janki będzie zachęcał do przymierzania oprawek w wirtualnym lustrze.

– Dzięki temu klienci mogą zamawiać okulary także online – wystarczy, że zeskanują kod QR przy wybranej parze, aby sfinalizować transakcję – wyjaśnia Beata Bardzyńska.

Realny rekonesans wirtualnych usług

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGdzie na sanki na Śląsku? Radio Eska zaprasza do Tychów!
Następny artykułTYLKO U NAS. Gen. Skrzypczak o „Patriotach” i Donbasie