A A+ A++

Disney+ wzorem Netflixa wprowadził abonament z reklamami, aczkolwiek na razie tylko w jednym kraju. Jednak w przyszłości oferta zostanie rozszerzona także o inne rynki, na których działa platforma streamingowa.

Disney+ wprowadził na razie w Stanach Zjednoczonych plan z reklamami, który jest tańszy od wersji Premium, ale okraszony przerwami reklamowymi, więc coś za coś. Disney+ Basic kosztuje 7,99 USD miesięcznie. Disney ujawnił, że reklamy na platformie wykupiło 100 marek. Są to m.in. T-Mobile, Gigant FMCG Procter & Gamble, Macy’s, Airbnb, Mattel, Google, State Farm, UPS, Red Bull, Honda, Target, Marriott, Taco Bell, Kohl’s, American Express, Royal Caribbean, DoorDash, Tiffany & Co., Volkswagen, Meta Platforms, Walmart, American Express, Royal Caribbean, DoorDash, Tiffany & Co., Volkswagen.

Disney+ Basic z reklamami został wprowadzony na razie w USA i kosztuje 7,99 USD miesięcznie.

Jak powiedział Michael Paull, prezes pionu Direct to Consumer, uruchomienie pakietu z reklamami to dla serwisu streamingowego kluczowy moment, stawiający użytkowników na pierwszym miejscu. “Dzięki ofertom wspieranym reklamami, jesteśmy w stanie zagwarantować konsumentom większą elastyczność, by cieszyli się pełnym zakresem i głębią niesamowitych opowieści The Walt Disney Company”. Disney+ Basic zawiera wszystko to co standardowa subskrypcja Premium, zaś jedyną różnicą pozostają reklamy. Możemy oglądać treści w wysokiej jakości (4K Ultra HD, Dolby Vision, Full HD, HDR10 i IMAX Enhanced).

Czas reklamowy wynosi 4 minuty na godzinę oglądania. To nie wszystko, bowiem podwyżki doczekał się standardowy plan, za który należy zapłacić 10,99$ miesięcznie. Początkowo z nowego abonamentu skorzystają mieszkańcy USA, lecz w przyszłym roku subskrypcja będzie udostępniona także w innych krajach w tym zapewne w Polsce. Cóż dobrze, że Disney+ nie ogranicza usługi z reklamami tak jak robi to Netflix, który uniemożliwia np. pobieranie treści offline czy oglądanie wybranych filmów i seriali.

Disney+ w ubiegłym kwartale zyskał abonentów, ale jednocześnie wygenerował spore straty finansowe. Serwis streamingowy ma łącznie 164,2 mln subskrybentów (+12,1 mln), natomiast łączne przychody Disneya w tym kwartale wynoszą 20,1 miliarda dolarów.





Obserwuj nas w Google News

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGdzie będą rozlokowane Patrioty? Szef MON odpowiada
Następny artykułW jednej z ksiąg “lubelskiej Bursztynowej Komnaty” leżał list z lat 30. “Wnuk pisał babci o śmierci w rodzinie”