A A+ A++

W nadchodzących dniach klienci pięciu banków będą musieli liczyć się z utrudnieniami z dostępem do bankowości internetowej, mobilnej, płatności Blikiem i przelewów natychmiastowych. Jak co tydzień przygotowaliśmy listę instytucji, które zaplanowały prace serwisowe.

Weekend bez przelewów i Blika. Inwestorzy nie skorzystają z eMaklera
/ Shutterstock

Na najbliższy weekend przerwy techniczne zapowiedziały: Alior Bank, mBank, BNP Paribas, Nest Bank i Toyota Bank.

Alior Bank – przerwa techniczna

Jeszcze w piątek (9 grudnia) prace serwisowe rozpoczną się w Alior Banku. W związku z nimi od godz. 23:00 do godz. 6:00 w sobotę (10 grudnia) niedostępna będzie bankowość internetowa Alior Online oraz aplikacja Alior Mobile.

Jak informują przedstawiciele banku, prace nie będą miały jednak wpływu na transakcje kartowe i wypłaty gotówki z bankomatów.

mBank – weekend bez eMaklera

Na sobotę (10 grudnia) przerwę techniczną zaplanował mBank. Od godz. 7:00 do 14:00 z utrudnieniami będą musieli liczyć się inwestorzy, którzy nie skorzystają z eMaklera oraz maklerskich aplikacji mobilnych.

BNP Paribas – prace serwisowe

W nocy z soboty na niedzielę dostępu do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej nie będą mieli klienci BNP Paribas. Podczas prac serwisowych, które potrwają od godz. 22:00 w piątek (9 grudnia) do godz. 4:00 w sobotę (10 grudnia), niedostępne będą systemy: GOonline Biznes, GOmobile Biznes oraz GOconnect Biznes (Host to Host).

Toyota Bank – utrudnienia w weekend

W sobotnie popołudnie i wieczór bez dostępu do bankowości internetowej będą z kolei klienci Toyota Bank Polska. Jak informują jego przedstawiciele, w sobotę (10 grudnia) od godz. 16:00 do 0:00 „mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do systemu bankowości elektronicznej, autoryzacji płatności kartowych, automatycznego serwisu telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności”.

Nest Bank – bez Blika i przelewów natychmiastowych

W nocy z soboty na niedzielę (10/11 grudnia) od godz. 0:30 do 2:30 nie będzie działała bankowość internetowa i aplikacja mobilna Nest Banku. W czasie prowadzonych prac serwisowych nie będzie można również:

  • skorzystać z BLIKA i Visa Mobile,
  • zapłacić w sklepie internetowym korzystając z linka do płatności,
  • potwierdzić płatności za zakupy kartą w internecie przy użyciu bankowości elektronicznej,
  • zlecić ani otrzymać przelewu natychmiastowego,
  • doładować telefonu,
  • zmienić limitów płatności w bankowości elektronicznej,
  • używać saszetek (zasilenie, zmiana kwoty, usunięcie saszetki) czy zarządzać celami oszczędnościowymi,
  • otworzyć nowego konta czy złożyć wniosku m. in. o wydanie karty, 300+, 500+ (do systemu obsługi wniosków zapraszamy po zakończeniu prac).

Marcin Kaźmierczak

Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPremiera gry o krwiożerczej lokomotywie, to wyczekiwany tytuł
Następny artykułKamil Majchrzak na dopingu? Możliwa nawet czteroletnia dyskwalifikacja