A A+ A++

Udostępnij!

Rosnące koszty energii stawiały w tym roku funkcjonowanie Lodowiska Miejskiego pod dużym znakiem zapytania. Obiekt zarządzany przez Agencję Rozwoju Nysy zyskał dziś strategicznego sponsora. Została nim firma Bioagra.

Dziękuję zarządowi firmy, że Bioagra tak czynnie bierze udział w życiu miasta i wspiera sport. Teraz będzie można organizować jeszcze więcej fajnych wydarzeń na naszym lodowisku. Mieszkańcy bardzo chętnie korzystają z obiektu, zwłaszcza w weekendy. Mamy też dużo przyjezdnych.

Bogdan Wyczałkowski, Prezes Agencji Rozwoju Nysy

Dzięki współpracy na lodowisku przybędzie łyżew, kasków i koszulek odblaskowych, dla zwiększenia bezpieczeństwa. Będą też animacje z Panem Kukurydzą – Lodowisko jest ważnym miejscem dla dzieci, gdzie mogą się uczyć i bawić – mówi rzecznik Bioagry, Mirosław Obarski.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAgnieszka Głowacka: kobieta w biznesie musi porzucić strach
Następny artykułCzłowiek Ziobry trzy lata temu potrącił śmiertelnie kobietę. Do dziś nie ma zarzutów lecz intratną pracę