A A+ A++

Wejście MOL na polski rynek detaliczny oznacza wzmocnienie pozycji węgierskiego koncernu w regionie. Orlen dostał za to 609 mln dolarów, czyli tyle, ile ostatnio zarabia w trzy tygodnie.

Równo 6,5 mln zł w przeliczeniu za każdą z 417 stacji otrzymał PKN Orlen od węgierskiego koncernu MOL. Dla polskiej firmy to żaden interes, a jedynie spełnienie warunków postawionych przez Komisję Europejską przed przejęciem grupy Lotos.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDwa dni ćwiczeń wojskowych na Białorusi. Ich cel jest co najmniej zastanawiający
Następny artykułNie żyje Jan Nowicki. 30 lat grał na deskach Starego Teatru, kibicował Wiśle