Cyberpunk 2077 nie otrzymał trybu wieloosobowego, choć takie plany były. CD Projekt RED rzucił więcej światła na powód takiej, a nie innej decyzji.
Tryb wieloosobowy mógł trafić do Cyberpunka 2077, aczkolwiek CD Projekt RED zrezygnował z implementacji multiplayera. Pracownik studia wyjaśnił, czemu podjęto taką, a nie inną decyzję. Mówiąc wprost, fatalna premiera CP 2077 zmieniła plany rodzimej firmy, która zamiast rozwijać grę np. dodając sieciowy wariant rozgrywki musiała usiąść do naprawy produkcji, która w grudniu 2020 roku zawiodła oczekiwania wielu graczy. “Musieliśmy przyjrzeć się priorytetom Cyberpunka [po jego debiucie]. Priorytetem było to, aby doświadczenie dla pojedynczego gracza było w naprawdę dobrym stanie” – powiedział Philipp Weber, który był starszym projektantem zadań i koordynatorem Cyberpunka 2077.
Cyberpunk 2077 nie otrzymał multiplayera z powodu problematycznej premiery gry.
Weber dodał: “I zasadniczo zmiana priorytetów oznaczała, że inne projekty badawczo-rozwojowe musiały odejść. W przypadku Cyberpunka chcieliśmy robić wiele rzeczy w tym samym czasie i po prostu musieliśmy się naprawdę skupić”. Niestety pierwotne wydanie CP 2077 było problematyczne nie tylko dla Redów, ale również graczy zwłaszcza tych z konsol PlayStation 4 i Xbox One, którzy niekiedy przechodzili katorgi, grając w niedopracowaną grę. Notabene sam Weber dziś pełni rolę reżysera narracji nowej gry Wiedźmin o kryptonimie Polaris.
Teraz sytuacja dzięki aktualizacjom wygląda lepiej, choć też nie jest idealnie. Warto wspomnieć, że w zeszłym roku polskie studio znów “rozpatrzyło” plany udostępnienia niezależnej gry wieloosobowej związanej ze światem Cyberpunka 2077. Jednak od tamtej pory nie usłyszeliśmy żadnych konkretów, natomiast CD Projekt RED pochłonięty jest dodatkiem fabularnym do podstawki, Phantom Liberty i innymi projektami m.in. sequelem CP 2077.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS