A A+ A++

Grupa RMF osiągnęła w tegorocznym badaniu “MMP” i Kantar Polska wyniki znacznie powyżej średniej. Ogólna ocena biura wyniosła 4,69 na 5 możliwych punktów.

W tegorocznym badaniu Grupa RMF wygrała w aż czterech badanych wymiarach: zaufania (82%), oferowania atrakcyjnych formatów i rozwiązań (81%), dobrego doradztwa (81%) oraz obsługi kampanii internetowych (57%). W tej ostatniej kategorii firma zanotowała największy skok rok do roku, kiedy to jej wynik wynosił 39%.

Przypomnijmy, że w minionym roku Dział Sprzedaży Grupy RMF intensywnie rozwijał RMF Digital – ofertę kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. Rozszerzono tę ofertę m.in. o usługę kompleksowej produkcji podcastów komercyjnych – zarówno audio jak i wideo. Rozpoczęto też sprzedaż oferty RMF 4D łączącej kampanię spotową w radiu z kampanią audio digital na platformie RMFon.pl.

“Media Marketing Polska” po raz 20. zbadał i nagrodził biura reklamy największych mediów. Redakcja przyznała nagrody i wyróżnienia na podstawie badania Kantar Polska oraz wyników biznesowych biur, ich oferty i wprowadzonych innowacji. W kategorii Biuro Reklamy Prasowej – Magazyny zwyciężyło Wydawnictwo Bauer, należące podobnie jak Grupa RMF, do Grupy Bauer Media.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPixel oficjalnie kończy działalność; to smutny moment dla polskiej prasy
Następny artykułW drodze mistrzostw. Polacy są gotowi na EuroSkills 2022