A A+ A++

Daria Skawińska, motornicza tramwaju: Wszystko zależy od tego, na którą zmianę pracuję. Pierwsza zwykle zaczyna się o czwartej rano. Trzeba być 15 minut wcześniej u dyspozytora, aby ten wydał klucze, dokumenty, sprawdził trzeźwość i pozwolenie do kierowania tramwajem. Wtedy można iść do wagonu, włączyć go, sprawdzić tzw. udekorowanie, czyli tablice, a także czy działają podstawowe funkcje: hamownie, sygnał dźwiękowy, oświetlenie, otwierani drzwi, etc. Później wyjeżdża się z zajezdni na daną linię. Po zakończonej zmianie następuje przekazanie tramwaju na mieście drugiej zmianie lub ewentualnie zjeżdża się do zajezdni. Druga zmiana zaczyna się od przejęcia tramwaju na trasie, a po jej zakończeniu szykuje się wagon “do spania”, czyli odstawia się go do zajezdni.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMorawiecki przekonał Orbana! Węgry zmieniają zdanie ws. NATO
Następny artykułProwadził na podwójnym gazie mimo zakazu