Pasażerowie Kolei Dolnośląskich zyskali nową opcję zakupu biletów. Przewoźnik uruchomił swój sklep internetowy, w którym można kupić bilet bez logowania. Wystarczy podać trasę, opłacić przejazd, a bilet otrzymuje się na podany adres mailowy.
Jak podano w przesłanym PAP komunikacie, na stronie https://kolejedolnoslaskie.pl/ pasażer wpisuje, skąd, dokąd, kiedy i o której godzinie chce jechać. Określa pozostałe parametry biletu – m.in. typ i przysługujące zniżki. Wpisuje swoje dane i adres e-mail. Klika „kup teraz” i opłaca zakup. Bilet zostanie przesłany na podany przez pasażera adres e-mail. Podróżny musi go zachować do kontroli.
„Nie trzeba pobierać żadnej aplikacji, nie ma potrzeby rejestrować konta” – wskazał rzecznik Kolei Dolnośląskich Bartłomiej Rodak, cytowany w komunikacie. “Od dziś udostępniamy pasażerom kolejny kanał sprzedaży biletów, bez konieczności stania w kolejkach (…)” – dodał.
Jak podano, proces zakupu jest prosty i intuicyjny, a oferta sklepu obejmuje również trasy międzynarodowe, przesiadkowe i Polregio (na odcinkach wspólnych z KD), a także WBS – Wspólnego Biletu Samorządowego. Sklep został zintegrowany z serwisem https://portalpasazera.pl/ .Podróżni korzystający z tej strony będą mogli nabyć bilety na wyszukiwane połączenia w nowym sklepie KD.
Dyrektor ds. handlowych Kolei Dolnośląskich Bartosz Jungiewicz poinformował, że w październiku Koleje Dolnośląskie uzyskały 44 proc. swoich utargów dzięki sprzedaży przez internet. “Sieć stała się naszym najważniejszym kanałem, wyprzedziła sprzedaż w kasach i na pokładach pociągów. Niektórych jednak zniechęca konieczność instalowania aplikacji i logowania. Sklep KD to odpowiedź na potrzeby podróżnych, którzy chcą maksymalnie uproszczonej procedury kupowania biletów” – wskazał. (PAP)
autor: Roman Skiba
ros/ pad/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS