A A+ A++

Podczas tradycyjnej już piątkowej sesji, podczas której inżynierowie opisują zmiany w bolidach wprowadzone przed weekendem wyścigowym okazało się, że nowe podłogi do swoich bolidów dostarczyły ekipy Ferrari i McLarena.

McLaren
Zdecydowanie większe zmiany w swojej podłodze wprowadził zespół McLarena, który w centralnej części wzorował się na rozwiązaniach podpatrzonych u Red Bulla, a w tylnej inspirację prawdopodobnie zaczerpnął od samego Ferrari. Zmiany głównie skupiają się na krawędzi elementu i zdaniem zespołu miały pomóc ekipie zrozumieć jak wpłyną one na zachowanie się auta przy różnej wysokości zawieszenia.

Ekipa z Woking do Abu Zabi przywiozła także nowe elementy układu chłodzącego, które nie stanowią podstawowej konfiguracji MCL36. Zostały one zaprojektowane specjalnie, aby zoptymalizować przepływ powietrza w bocznych sekcjach auta, aby uzyskać wymagany poziom chłodzenia na torze Yas Marina.

Ferrari
Jeżeli chodzi o zmiany w bolidzie Ferrari to skupiały się one głównie w części podłogi tuż przed tylnymi kołami. Krawędź tego elementu w tym miejscu została zaokrąglona do góry, co ma zdaniem zespołu, poprawić przepływ powietrza do dyfuzora.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie żyje Rafał Moks, znany wojownik KSW
Następny artykułUwaga na oblodzenie dróg! IMGW wydało ostrzeżenie