Po co tworzyć reklamy dla nieletnich
Jeśli promowanie wśród dzieci i młodzieży wiąże się z wieloma trudnościami i niuansami, to po co w ogóle to robić? Po pierwsze, należy pamiętać, że nastolatki są przyszłymi płacącymi dorosłymi. Edukując je od najmłodszych lat na temat produktu lub marki, zyskują Państwo w dłuższej perspektywie lojalnych klientów. Po drugie, osoby niepełnoletnie zajmują dziś prawie 40% przestrzeni internetowej. W dobie mediów społecznościowych nastolatki mogą bardzo pomóc w promocji: to one wchodzą w największą interakcję z treściami marki, a ich aktywność zmusza algorytmy do promowania tych treści wśród szerszej publiczności.
Pokolenie Alfa
Pokolenie alfa to ludzie urodzeni po 2010 roku, a więc przyzwyczajeni do technologii od urodzenia. Jest to również największe pokolenie, które do 2025 roku będzie liczyć 2 miliardy osób. Kiedy te dzieci dorosną, będą miały znaczący wpływ na rynek, dlatego wiele marek już teraz myśli o tym, jak się z nimi komunikować.
Podobnie jak ich rodzice Millennialsi, przedstawiciele pokolenia Alpha będą skrupulatnie wybierać produkty i marki. Te dzieci nie wyobrażają sobie również życia bez mediów społecznościowych i bardziej ufają rekomendacjom influencerów niż ekspertom. Badanie GWI z 2022 r. wykazało, że 43% dzieci woli kontaktować się z rówieśnikami w sieci, a 38% przyznaje, że większość swojego wolnego czasu spędza w mediach społecznościowych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS