A A+ A++

Emitowany na antenie stacji TTV Gogglebox. Przed telewizorem wypromował przez 11 sezonów kilkoro trzecioligowych celebrytów, w tym między innymi Big Boya, Agnieszkę Kotońską czy Sylwię Bombę. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się w ostatnim czasie również Ewa Mrozowska, która dała się poznać szerszej publiczności jako makijażystka i stylistka fryzur marząca o karierze w przemyśle rozrywkowym. Dzięki zajściu w ciążę i urodzeniu swojego pierwszego dziecka Mrozowskiej udało się odnaleźć swoją niszę w tematyce parentingowej, chętnie racząc fanów kolejnymi nowinkami z barwnego życia świeżo upieczonej mamy.

Jak to często bywa w przypadku gwiazd reality shows, Ewa szybko stała się atrakcyjną partnerką biznesową dla kilku marek, które obsypują celebrytkę różnej maści produktami w zamian za reklamę w social mediach. W czwartek na profilu instagramowym Mrozowskiej pojawiło się jej zdjęcie z pierwszego spaceru z pociechą, który mały Leon spędził w wózku wartym 3400 złotych.

“Pierwszy króciutki spacer za nami, jak Wam się podoba bryka Leonka?” – napisała Ewa.

Pod fotografią szybko pojawiła się lawina komentarzy, w których fanki pochwaliły wygląd świeżo upieczonej mamy, przy okazji wyrażając zachwyt nad jej nowym “cackiem”.

“Przepięknie wyglądasz! A Leoś brykę ma lepszą od Ferrari”, “Bryka stylowa, mamcia też kwitnie”, “Fajnie, że taki mały i funkcjonalny. A ty wyglądasz fenomenalnie!” – pisali.

ewa mrozowska

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTropem Wilczym. Bieg Pamięci Żołnierzy Wyklętych 2020
Następny artykułTrump do Erdogana: Zewnętrzna ingerencja komplikuje sytuację w Libii