A A+ A++

Reklama zdominowała współczesny krajobraz wielu nowoczesnych miast. Podobnie sytuacja prezentuje się w Polsce, gdzie w kwestii marketingu powoli nadganiamy zachodnie standardy. Wielu osobom nie zawsze się to podoba, jednak z punktu widzenia przedsiębiorców każda forma promocji, która zwraca uwagę potencjalnych klientów i kontrahentów, jest na wagę złota. Nic zatem dziwnego, że niektórzy sięgają po rozwiązania niecodzienne, których trudno szukać w klasycznych podręcznikach dla specjalistów ds. reklamy.

Ekspozycja w mniej oczywistych miejscach zapewnia dodatkową powierzchnię reklamową

 

Aktualnie w zasadzie każdy przedmiot może być efektywnym nośnikiem treści marketingowych. W końcu nie wszystkie działania promocyjne muszą koniecznie prowadzić do sprzedaży, dla nowoczesnych firm coraz większe znaczenie ma budowanie świadomości marki. Konsumenci nie pędzą na zakupy pod wpływem reklamy, ale zapamiętują treści, z którymi się spotykają. W efekcie kiedy już podejmują decyzje o wydaniu swoich ciężko zarobionych pieniędzy, chętniej wybierają te produkty i brandy, z którymi wcześniej się zetknęli i mają o nich pozytywne zdanie. Przykładem mocno niestandardowej promocji są maty z logo firmy, na jakie można się natknąć w wielu biurowcach, sklepach czy showroomach. Tutaj marketingowcy starają się wykorzystać naturalny, ludzki odruch spojrzenia w dół przed przekroczeniem progu. Wzrok automatycznie napotka na charakterystyczny znak, który z dużym prawdopodobieństwem zostanie dobrze zapamiętany. Tak się buduje wizerunkowy kapitał na przyszłość, który może zaowocować realnymi zyskami.

 

Wysokiej jakości wycieraczki oraz maty z logo firmy zamówisz w specjalistycznej wytwórni

 

W przypadku tak niecodziennych nośników reklamowych poziom ich wykonania odgrywa szczególnie istotną rolę. W końcu nikt nie chciałby, żeby bezcenny symbol jego przedsiębiorstwa pokrywały kurz, błoto i inne zanieczyszczenia wnoszone na butach przez gości.  Przy zastosowaniu odpowiednich materiałów – specjaliści z Wytwórni Wycieraczek Systemowych wymieniają tutaj przede wszystkim nylonowe włókna High-Twist oraz gumę nitrylową – można utrzymać atrakcyjny wygląd maty z logo firmy. Niezależnie od tego, ile osób wchodzi do środka i jak dokładnie czyszczą buty. Oczywiście duże znaczenie mają tutaj również kolorystyka tła oraz konserwacja zgodna z zaleceniami producenta (np. pranie w temperaturze maksymalnej 60°C). Według niektórych reklamowe wycieraczki wkrótce staną się obowiązkowym elementem wyposażenia siedziby formy. Dopóki nie jest to standardem, firmy robiące użytek z mat będą miały małą przewagę nad konkurencją.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWilczek, Boruc, Mila, Frankowski wśród gwiazd Amber Cup w Gliwicach
Następny artykułHokeiści bez transferów, ale z Havlikiem