Ostatnie wydarzenia na świecie: perspektywa wojny i kryzysu, mają realny wpływ na sytuację ojców i kondycję rodziny. Tegoroczne Forum Tato.Net odbywa się pod hasłem nadziei i wizji. Obu potrzebujemy jak nigdy wcześniej, aby przejść przez trudne „tu i teraz”. Podczas spotkania będziemy szukać odpowiedzi na pytanie, jak pokazać dziecku sens życia – zapowiada dr Dariusz Cupiał, organizator Forum Tato.Net.
XIV Międzynarodowe Forum Tato.Net odbędzie się w sobotę 5 listopada w Hotelu Czarny Staw w Nowym Adamowie koło Łodzi. Całe wydarzenie będzie dostępne również w formie transmisji online. Swój udział w spotkaniu zapowiedziało niemal 40 prelegentów – ekspertów z różnych dziedzin a przede wszystkim ojców, m.in. dr Ken Canfield (USA), Alexander Dobroyer (Ukraina), Przemysław Duchniewicz, Robert Kościuszko, Jan Mela, Andrzej Mierzejewski, o. Vasile Mihoc (Rumunia), dr Joaquin Molina (USA), Gregory W. Slayton (USA), Janusz Wardak.
W piątkowy wieczór poprzedzający Forum odbędzie się uroczysta Gala MAX, podczas której zostaną wręczone wyjątkowe nagrody – statuetki MAX i wyróżnienia TopDads. Wydarzenie uświetni koncert wirtuoza pianina w stylu nyuorican Richiego Raya.
Tegoroczne Forum Tato.Net będzie spotkaniem wyjątkowym. Dzięki transmisji online w trzech językach: polskim, angielskim i ukraińskim, w spotkaniu będą mogli wziąć udział ojcowie z niemal każdego miejsca na świecie. Panele dyskusyjne, inspirujące wystąpienia, grupy tematyczne – to narzędzia budzące zaangażowanych ojców i mocne rodziny. A każdy Tato sam decyduje, z czego zechce skorzystać, by stawać się coraz lepszym ojcem – dodaje Dariusz Cupiał.
Dostęp do transmisji online możliwy po rejestracji na stronie: https://forum.tato.net
Patronat Honorowy nad XIV edycją Forum Tato.Net objął Prezydent RP Andrzej Duda.
Sponsor generalny: KGHM Polska Miedź S.A.
Sponsorzy: Montersi.pl, Student Travel, Ziaja, Bialcon, Wikpol, Europiek.
Partnerem wydarzenia jest Krajowa Grupa Spożywcza, właściciel marek Polski Cukier oraz Polskie Przetwory.
Partnerami wydarzenia są także: Fundacja PKO BP, LW Bogdanka, PGL, Fundcja PGE, Creality, Abanana Advertising, Panomedia, Tab2 Digital agency, Media Visage, Kopeć & Zaborowski Adwokaci i Radcowie Prawni sp. p., At [1] Work, uKawiarza.
Patronat medialny: KAI, Program Pierwszy Polskiego Radia. Partner redakcyjny: Polska Press.
Tato.Net to rozwijana przez Fundację Cyryla i Metodego społeczność ojców. Inspiruje mężczyzn do przeżywania ojcostwa jako pasji oraz najważniejszej kariery życia. Dostarcza im w tym celu konkretne narzędzia, aby mogli się nawzajem wspierać w byciu coraz lepszymi ojcami. Przez 18 lat działalności Tato.Net tysiące mężczyzn pogłębiło swoje ojcowskie kompetencje.
Tato.Net jest powołane również do tego, by realizować inicjatywy i projekty adresowane do całych rodzin, tak aby budować rodziny silne obecnością ojca. Stanowi ponadto sieć współpracy organizacji oraz instytucji społecznych, którym przyświeca wartość promowania kultury odpowiedzialnego ojcostwa.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS