Microsoft wydał aktualizację typu OOB dla użytkowników systemu Windows 10. Naprawia ona problemy z OneDrive oraz OneDrive for Business.
Użytkownicy komputerów pracujących pod kontrolą systemu operacyjnego Microsoft Windows 10 szybko zauważyli, że ostatniej aktualizacji z cyklu Patch Tuesday systemy zaczęły mieć problemy z poprawnym działaniem aplikacji OneDrive oraz OneDrive for Business.
Problem dotyczy aktualizacji KB5018410 oraz innych wydanych po niej. Osoby dotknięte problemem zgłaszają awarie aplikacji, brak możliwości wylogowania się z OneDrive, problemy z synchronizacją i inne niespotykane sytuacje. Microsoft dość szybko potwierdził istnienie problemu i wydał już awaryjną poprawkę (aktualizacja KB5020953).
Zobacz również:
Gigant z Redmond przyznał się do błędu, a w oficjalnym oświadczeniu umieszczonym na stronie internetowej wyjaśnił, że “aplikacja Microsoft OneDrive może się nieoczekiwanie zamknąć. Może nie być możliwe wylogowanie się lub odłączenie konta OneDrive i witryn lub folderów z Microsoft Teams i SharePoint”.
Po zainstalowaniu aktualizacji KB5018410 lub nowszych, usługa OneDrive może zostać nieoczekiwanie zamknięta, a przy próbie wykonania następujących czynności może pojawić się błąd:
Wyżej opisane problemy dotyczą zarówno osobistej, jak i korporacyjnej wersji dysku sieciowego Microsoft OneDrive.
Microsoft w piątek – 28.10.2022 roku wydał poprawkę KB5020953, która rozwiązuje problemy z synchronizacją Microsoft OneDrive na komputerach pracujących pod kontrolą systemu operacyjnego Windows 10 wraz z najnowszymi poprawami zabezpieczeń.
Na chwilę obecną łatka nie trafiła jeszcze do Windows Update. Można ją pobrać za pośrednictwem Microsoft Update Catalog.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS