Strona główna.
AQUA Spółka z o.o.
12-100 Szczytno ul. Polska 38
NIP: 745-000-17-18       REGON: 510162541       KRS: 0000000574
Sąd Rejonowy w Olsztynie VIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał Spółki – 559 400.00,- zł
Informacja o awarii.
Informujemy Państwa że w dniu 28-10-2022r. na ulicy Warszawskiej, Narońskiego, Lipperta, Polskiej nastąpi przerwa w dostawie
wody spowodowana awarią sieci wodociągowej.
Za utrudnienia przepraszamy.
————————————————————————
Informujemy Państwa że od 15-06-2020r. zostało uruchomione internetowe Biuro Obsługi Klienta.
Więcej informacji można uzyskać pod linkiem.
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Warmia i Mazury.
Informacje ogólne.
Podstawowe zadania Spółki:
Dział techniczny:
* Uzgadnianie dokumentacji projektowych w zakresie budowy sieci oraz przyłączy
wodociągowo-kanalizacyjnych.
* Wydawanie warunków technicznych w zakresie budowy sieci oraz przyłączy
wodociągowo-kanalizacyjnych.
* Kontrola wykonywanych sieci oraz przyłączy wodno-kanalizacyjnych.
* Przyjmowanie inwentaryzacji powykonawczej sieci wodociągowo-kanalizacyjnej.
* Wydawanie protokołów odbioru końcowego sieci oraz przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych.
* Przyjmowanie zgłoszeń awarii sieci wodociągowo-kanlizacyjnej.
* Przyjmowanie zgłoszeń nieprawidłowości działania wodomierzy.
Dział Zbytu Wody:
* Zawieranie umów o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.
* Sprawy związane z odczytami wodomierzy – błędny odczyt, brak odczytu, podanie stanu wodomierza.
* Prowadzenie rozliczeń z Odbiorcami wody i Dostawcami ścieków.
* Przyjmowanie reklamacji, skarg i zapytań w oparciu o obowiązujące przepisy prawne.
* Przyjmowanie i załatwianie reklamacji dotyczących wystawionych rachunków za dostarczoną wodę
i odebrane ścieki.
Dział Kanalizacji Sanitarnej:
* Konserwacja sieci kanalizacyjnej.
* Usuwanie zatorów sieci kanalizacji zewnętrznej.
* Remonty studzienek kanalizacji sanitarnej.
* Sprawdzanie stanu technicznego sieci kanalizacyjnej.
Dział Oczyszczalni Ścieków:
* Utrzymanie w ciągłej pracy oczyszczalni.
* Wykonywanie konserwcji oraz bieżących napraw urządzeń oczyszczalni.
* Kontrola zrzucanych ścieków pod względem norm.
Dział techniczny.
Dział Techniczny mieści się przy ul. Polskiej 38 w Szczytnie,
pok. nr 1 – telefon 624-22-41 wew. 38
pok. nr 2 – telefon 624-22-41 wew. 34
Interesanci przyjmowani są codziennie w godzinach od 8:00 do 14:00.
Do zadań działu technicznego należy przyjmowanie interesantów w sprawach związanych
z działalnością Spółki a w szczególności :
* uzgadnianie dokumentacji projektowych w zakresie budowy sieci oraz przyłączy
wodociągowo-kanalizacyjnych.
* wydawanie warunków technicznych w zakresie budowy sieci oraz przyłączy
wodociągowo-kanalizacyjnych.
* przyjmowanie inwentaryzacji powykonawczej sieci wodociągowo-kanalizacyjnej.
* wydawanie protokołów odbioru końcowego sieci oraz przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych.
* przyjmowanie zgłoszeń awarii sieci wodociągowo-kanlizacyjnej.
* przyjmowanie zgłoszeń nieprawidłowości działania wodomierzy.
Informacja o uzyskaniu warunków technicznych zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków:
1. Wypełnić druk wniosku – [Pliki do pobrania]
2. Dołączyć mapę sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500
3. Ksero decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu [jeśli są wymagane]
Informacja o uzyskaniu protokołu odbioru sieci lub przyłącza wodociągowo-kanalizacyjnego:
1. Przed przystąpieniem do prac instalacyjnych należy powiadomić dz. techniczny celem ustalenia
terminu wykonania podłączenia.
2. Przed zasypaniem sieci zgłosić się do działu celem dokonania sprawdzenia wykonanej sieci.
3. Dołączyć mapę powykonawczą sieci wykonaną przez uprawnionego geodetę.[przed zasypaniem]
Uwaga !
Odbiorowi technicznemu podlegają tylko sieci i przyłącza wod.-kan. wykonane przez jednostki do tego uprawnione, oraz w wykopie otwartym.
Dział zbytu wody
Dział Zbytu Wody mieści się przy ul. Polskiej 38 w Szczytnie,
pok nr. 6 – telefon 624-22-41 wew. 37 ,43 ,45
Interesanci przyjmowani są codziennie w godzinach od 7:00 do 15:00.
W Dziale Zbytu Wody, który obsługuje około 4500 klientów załatwiane są formalności:
* zawieranie umów o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków,
* prowadzenie rozliczeń z Odbiorcami wody i Dostawcami ścieków,
* przyjmowanie reklamacji, skarg i zapytań w oparciu o obowiązujące przepisy prawne.
* przyjmowanie i załatwianie reklamacji dotyczących wystawionych rachunków za dostarczoną wodę
i odebrane ścieki
* umowy zawierane są zgodnie z zapisami Rozdziału 3 “Regulaminu dostarczania wody
i odprowadzania ścieków”
Rozliczenia prowadzone są według zasad Rozdziału 4 “Regulaminu dostarczania wody
i odprowadzania ścieków”, a w szczególności:
* rozliczanie zużycia wody odbywa się w oparciu o odczyty stanu wodomierza głównego na
przyłączu wodociągowym za zaworem głównym.
* ilość ścieków wprowadzanych do urządzeń kanalizacyjnych przez ich Dostawcę ustalana jest
na podstawie odczytów z urządzenia pomiarowego zamontowanego przez Dostawcę ścieków na przyłączu
kanalizacyjnym, a w przypadku jego braku ustala się na podstawie umowy, jako równą ilości pobranej wody,
* przy rozliczaniu z Odbiorcami usług stosowane są ceny i opłaty zawarte w taryfie zatwierdzonej uchwałą Rady Miejskiej lub wprowadzonej w trybie art.24 ust. 8 ustawy ,
* okresy rozliczeniowe ustalane są w umowie zawartej między Odbiorcą a Przedsiębiorstwem.
Rozliczanie jest kwartalne. W okresach kwartalnych inkasent wystawia faktury na miejscu
u Odbiorcy. Z braku odczytu wodomierza, po podaniu stanu wodomierza osobiście,
pocztą elektroniczną lub telefonicznie, faktury wystawiane są w Dziale Zbytu Wody i zostają przesyłane pocztą.
* należności za dostarczoną wodę i odebrane ścieki Odbiorca zobowiązany jest zapłacić w ciągu 14 dni
od daty otrzymania faktury.
Odbiorca ma prawo zgłaszania reklamacji i roszczeń na piśmie, jednak nie wstrzymują one obowiązku
uregulowania należności.
W razie uwzględnienia reklamacji ewentualna nadpłata podlega zwrotowi.
Kontakt.
Adresy e-mail |
|||
Telefony alarmowe
Pogotowie wodociągowe
(48)-89-624-22-41 od 7.00 – 15.00
tel.kom. 513-005-716     – 24h
Pogotowie kanalizacyjne
(48)-89-624-29-47 od 7.00 – 15.00
tel.kom. 519-161-494     – 24h
Pogotowie ratunkowe – 999
Straż pożarna – 998
Policja – 997
Ogólnopolski telefon alarmowy – 112
Internetowe Biuro Obsługi Klienta
Informacje ogólne
Szanowny Kliencie
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji AQUA Sp. z o. o. z siedzibą w Szczytnie wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów rozpoczyna wdrożenie bezpłatnego Internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK).
Dzięki systemowi iBOK Klienci Spółki uzyskają bezpośredni dostęp do
swoich rozliczeń (łącznie z możliwością wydruku wystawionej faktury w
PDF) oraz przydatnych informacji dotyczących posesji, których są Państwo
właścicielami.
Wprowadzony system iBOK, dzięki proponowanym modułom tematycznym ułatwia szybko
i bezproblemowo uzyskanie najpotrzebniejszych informacji dotyczących
sposobu załatwienia spraw związanych z dostarczaniem wody i
odprowadzaniem ścieków realizując następujące funkcje:
– dane klienta: wyświetlanie danych klienta oraz możliwość bezpośredniego przejścia do modułu Odczyty i Gospodarka Wodomierzowa,
– faktury: pozwala szczegółowo przeglądać dane faktury
– umowy: umożliwia wyświetlanie danych wybranej umowy,
– odczyty: dotyczy informacji o wprowadzonych odczytach, jej dacie, typie, zużycia, numerze fabrycznym, lokalizacji i statusie,
– rozrachunki:
umożliwia pobranie faktury z możliwością filtrowania oraz podziałem na
dokumenty zapłacone i niezapłacone, wyświetlane są również następujące
informacje: data wystawienia, termin płatności, numer dokumentu, ile
klient jest winien, a także ile już zostało zapłacone,
– gospodarka wodomierzowa:
lista liczników w menu z możliwością filtrowania po nr. fabrycznym;
szczegółowe informacje o liczniku takie jak: numer, daty legalizacji,
status, rodzaj właściciela, data przyjęcia do ewidencji
– dokumenty: możliwość ściągnięcia na dysk klienta dokumentów dodanych na serwer,
– e-faktura: umożliwia wystawianie faktur drogą elektroniczną w postaci plików PDF
– powiadomienia sms/e-mail: system informuje o wystawionych fakturach w postaci e-maila lub/i smsa na podany wcześniej e-mail/numer telefonu.
– rozliczenie rzeczywiste (kwartalne):
możliwość podawania odczytów Państwa liczników kwartalnie pod koniec
danego kwartału.
Uruchomienie iBOK ma na celu ułatwienie i
poszerzenie kontaktu z Klientem oraz udoskonalenie jego obsługi.
Korzystanie z wspomnianej aplikacji umożliwi Państwu łatwe i samodzielne
załatwienie spraw takich jak: podanie stanu wodomierza bądź jego
sprawdzenie, sprawdzenie poprzednich zużyć, czy nadesłanie do Spółki
krótkiej wiadomości lub zapytania. Dzięki tej usłudze Klient posiadający
dostęp do internetu z dowolnego miejsca i dowolnej porze będzie
mógł sprawdzić stan swoich płatności i przejrzeć historię swoich
rozliczeń. IBOK pozwoli na pobranie podstawowych dokumentów oraz
sprawdzenie, do kiedy jest ważna cecha legalizacyjna urządzenia
pomiarowego. Umożliwi także przeanalizowanie zużycia wody za dowolny
okres rozliczeniowy.
Aby otrzymywać powiadomienia drogą
mailową oraz poprzez wiadomości sms, należy wypełnić odpowiednie
oświadczenia dostępne na stronie Spółki a także zaakceptować regulamin
udostępniania i przesyłania faktur w formie elektronicznej oraz regulamin usługi informacyjnej SMS.
Wszelkich szczegółowych informacji udzielą Państwu pracownicy Spółki.
Wnioski, regulaminy i oświadczenia są także dostępne w Siedzibie Spółki oraz po zalogowaniu w serwisie iBOK.
Pliki do pobrania.
Badania wody.
- Data badania: 13-09-2022 r.
|
|||
po – poniżej granicy oznaczalności
*-jtk/100ml – liczba jednostek tworzących kolonie w 100 ml
Tabela przeliczeniowa twardości wody między jednostkami.
Jednostka | mmol/l | mval/l | 0niem. | 0ang. | 0franc. | mg/l CaCO3 |
mmol/l | 1 | 2 | 5,61 | 7,02 | 10 | 100 |
mval/l | 0,5 | 1 | 2,8 | 3,5 | 5 | 50 |
0niem. | 0,178 | 0,356 | 1 | 1,25 | 1,78 | 17,8 |
0ang. | 0,143 | 0,286 | 0,8 | 1 | 1,43 | 14,3 |
0franc. | 0,1 | 0,2 | 0,56 | 0,7 | 1 | 10 |
mg/l CaCO 3 | 0,01 | 0,02 | 0,056 | 0,07 | 0,1 | 1 |
Przykład – 1 mval/dm3 = 50 mg CaCO3/dm 3 = 2,80 niem.
Taryfa
Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
na terenie Gminy Miejskiej Szczytno
i Gminy Szczytno.
Taryfa obowiązuje od dnia 29-04-2021 roku.
Wysokość cen za dostarczoną wodę w okresie obowiązywania taryfy:
Grupa I-odbiorcy inwidualni. Grupa II-pozostali odbiorcy.
|
|||||
netto | z 8% VAT | ||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|
|
||||
na okres 1-12 miesięcy | 3,05 | 3,29 | zł/m3 | ||
na okres 13-24 miesięcy | 3,08 | 3,33 | zł/m3 | ||
na okres 25-36 miesięcy | 3,11 | 3,36 | zł/m3 | ||
2 |
|
||||
na okres 1-12 miesięcy | 3,20 | 3,46 | zł/m3 | ||
na okres 13-24 miesięcy | 3,23 | 3,49 | zł/m3 | ||
na okres 25-36 miesięcy | 3,26 | 3,52 | zł/m3 |
Wysokość cen za odprowadzone ścieki w okresie obowiązywania taryfy:
|
|||||
netto | z 8% VAT | ||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|
|
||||
na okres 1-12 miesięcy | 4,22 | 4,56 | zł/m3 | ||
na okres 13-24 miesięcy | 4,26 | 4,60 | zł/m3 | ||
na okres 25-36 miesięcy | 4,29 | 4,63 | zł/m3 | ||
2 |
|
||||
na okres 1-12 miesięcy | 4,22 | 4,56 | zł/m3 | ||
na okres 13-24 miesięcy | 4,26 | 4,60 | zł/m3 | ||
na okres 25-36 miesięcy | 4,29 | 4,63 | zł/m3 |
Taryfa została zatwierdzona decyzją Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Białymstoku Nr. BI.RZT.70.40.2021 z dnia 31 marca 2021 r.
Tekst taryfy dostępny jest na stronie internetowej oraz w siedzibie Spółki ul. Polska 38, 12-100 Szczytno
Z dniem wejścia w życie niniejszej taryfy przestają obowiązywać postanowienia taryfy poprzedniej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS