A A+ A++

Sam proces przygotowywania produktu do wysyłki jest kluczowy w przypadku logistyki e-commerce. W tej branży czas to pieniądz, właściciele sklepów internetowych powinni zatem zadbać o efektywne pakowanie sprzedawanych towarów, co w dłuższej perspektywie pozwoli im być bardziej eko-odpowiedzialnymi i lepiej wykorzystywać zarówno przestrzenie magazynowe, jak i pracę zespołu.

Przesyłaj produkt, nie powietrze

Jak wynika z przygotowanego przez E-Izbę Raportu „Odpowiedzialny e-commerce 2021” więcej niż co piąta osoba (23 proc.), robiąc zakupy on-line, dostrzega problem pakowania produktów w nieproporcjonalnie duże paczki i używania przy tym wypełniaczy. Niemal tyle samo, bo 22 proc. pytanych, uznaje tę praktykę za najbardziej uciążliwą dla środowiska. Świadomość konsumentów rośnie, właściciele e-sklepów powinni przyjrzeć się tej kwestii i rozważyć wprowadzenie zmian.

– Dokładna analiza oferowanego asortymentu umożliwia ustandaryzowanie wymiarów potrzebnych opakowań. Niesie to za sobą szereg korzyści i pozwala na ograniczenie wydatków na akcesoria do pakowania, dodatkowe przestrzenie magazynowe oraz transport, bo w dobrze dobranej do produktu paczce nie transportuje się powietrza. Rozwiązaniem uniwersalnym mogą być kartony z regulowaną wysokością – mówi Jarosław Kamiński, prezes polskiego oddziału grupy RAJA, europejskiego lidera w dystrybucji opakowań wysyłkowych.

Kartony z automatycznym dnem – oszczędność czasu i pieniędzy

Obecnie na rynku opakowań jest wiele rozwiązań, które pozwalają na maksymalne skrócenie czasu przygotowywania zamówień do wysyłki, przy jednoczesnym dopasowaniu do wielkości przesyłanego produktu. Wśród nich są m.in. kartony z automatycznym dnem, dostępne w różnych rozmiarach. Złożenie ich jest o 2,5 razy szybsze niż w przypadku tradycyjnych kartonów klapowych, których składanie wymaga dodatkowego klejenia taśmą. Dzięki wykorzystaniu tego nowatorskiego rozwiązania, e-sklep wysyłający dziennie 1000 paczek, jest w stanie zaoszczędzić niemal 4 godziny. To wszystko przy zachowaniu pełnej funkcjonalności opakowania i gwarancji dobrego zabezpieczenia przesyłanych towarów.

– Kartony z automatycznym dnem, które są w naszej ofercie, mają wewnętrzne klapy zapewniające ochronę i podparcie i – w zależności od wersji – nadają się do wysyłki bardzo małych przedmiotów, jak i artykułów w formacie A7, A6 lub A5. Odpowiadając na potrzeby rynku, oferujemy również wersję z samoprzylepnym zamknięciem lub podwójnym paskiem samoprzylepnym w przypadku kartonów zwrotnych. Za to rozwiązanie zostaliśmy nagrodzeni w kategorii „Innowacyjny produkt dla e-commerce” na Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań, Warsaw Pack, co potwierdza, że cieszy się ono szerokim zainteresowaniem – dodaje Jarosław Kamiński.

Źródło: RAJA Polska

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrezydent Wenta rezygnuje z rozbudowy Hali Legionów
Następny artykułGdzie się leczyć w przedłużony weekend w naszym regionie? Sprawdzamy!