A A+ A++

espero

W NRD i Czechosłowacji znacznie bardziej znane zakłady niż Star upadły po skonfrontowaniu ich z gospodarką rynkową. Cóż się dziwić jeśli np zwykła fabryka garnków Silesia w Rybniku za socjalizmu zatrudniała 6000 pracowników.

już oceniałe(a)ś

ilTrovatore13

Zakłady kupili niemcy z MAN i zlikwidowali markę ://

już oceniałe(a)ś

dax125

Ze starem kojarzy mi się zawsze wspomnienie mojego kolegi, który jest kierowcą zawodowym i także instruktorem nauki jazdy. Zaczynał jeździć ciężkimi od renówek i volvo. Gdy trafił potem na star-o-mana (z ostatnich wypustów Starów, już trochę poprawionych przez MAN’a) to wspominał to auto jako “starą ku#$%ę”… i dodawał “nigdy więcej!”

już oceniałe(a)ś

Mateuko

Niemcy niestety zarżnęli ten model bo był na głowę ich produkty.

już oceniałe(a)ś

sebastian666

I kto by pomyślał że bodajże w 1988 roku dwa polskie Stary chyba 266 dojechały do mety w rajdzie Dakar według pierwotnej morderczej formuły czyli jazda po pustyni w Afryce. Nie dały rady ciężarówki z Francji, ZSRR czy Szwecji. Star 266 piękna ciężarówka. Niestety…reformatorzy szkółki Balcerowicza uważali inaczej…

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDorociński w Hollywood. “Tylko” tyle byli w stanie mu zapłacić
Następny artykułNowa Toyota z hybrydą 5. generacji już Polsce. Nie tylko spalanie robi różnicę