Dzięki zwiększeniu sprzedaży do sektora małych i średnich przedsiębiorstw o 11,5 procent Comarch stał się największym polskim dostawcą systemów ERP na krajowym rynku i drugim w kolejności producentem ERP, uwzględniając zarówno firmy polskie, jak i zagraniczne. Silną pozycję rynkową zawdzięcza nie tylko elastyczności działania, ale także dostosowaniu oferty do nieustannie fluktuującego otoczenia biznesowego i szerokiej sieci firm partnerskich. Nie było łatwo zwiększyć sprzedaż, ponieważ Comarch w Polsce musi konkurować z takimi potentatami jak SAP, czy Oracle. Przedstawiciele firmy cieszą się bardzo z tego faktu, tym bardziej że wzrostowi Comarchu towarzyszył spadek sprzedaży innych producentów z pierwszej czwórki. Wskazują, że to efekt konsekwentnie realizowanej strategii opartej na dywersyfikacji oferty, rozbudowie oferty usług chmurowych, implementacji sztucznej inteligencji do aplikacji ERP, działalności na rynkach zagranicznych, a przede wszystkim na inwestycjach w innowacje i rozwój.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS