A A+ A++

Na Małym Rynku zawieszono żółty baner reklamujący niepubliczne przedszkole Zgromadzenia Sióstr Szkolnych de Notre Dame. To ścisłe centrum Opola, a ekspozycji takich banerów w tym miejscu zakazuje opolska uchwała krajobrazowa. Jak wyjaśnia magistrat, nikt z miastem umieszczenia tych reklam nie konsultował.

W drugiej połowie lipca skończył się trzyletni okres dostosowawczy do wymogów opolskiej uchwały reklamowej. Od tamtej pory wszystkie reklamy i banery muszą być zgodne z nowymi przepisami. Zgodnie z obowiązującym prawem Opole jest podzielone na kilka stref o różnym stopniu ograniczeń dotyczących m.in. tablic i urządzeń reklamowych. Najbardziej chroniona przed chaosem reklamowym jest strefa A, obejmująca ścisłe centrum miasta. Zakazane są tu wszelkie formy (zwłaszcza wielkoformatowej) reklamy (poza okolicznościowymi wyjątkami, jak wydarzenia kulturalne). Każdą chęć zamieszczenia w przestrzeni publicznej reklamy czy informacji wizualnej należy konsultować z urzędem miasta.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZmarł twórca filmów o polskich misjonarzach
Następny artykułKsiądz Alfred Wierzbicki: KUL staje się elementem jakiejś wizji elit, która pogrąża polski katolicyzm