W trakcie sesji sprzedażowej węgiel chce kupić około 140 tys. klientów w jednej chwili, co przekłada się na około 400 tys. zapytań na sekundę. Dla porównania, przeciętny sklep internetowy ma takich zapytań 400 – wyjaśnia rzecznik Polskiej Grupy Górniczej Tomasz Głogowski.
Jak dodaje, “wprowadziliśmy szereg modyfikacji, aby z tym ogromnym ruchem internetowym się zmierzyć”.
Gwarancja zakupu polegającą na tym, że dodanie towaru do koszyka pozwala zarezerwować ten towar i dokończyć, potwierdzić transakcję do godziny 23 tego samego dnia. Natomiast na samą zapłatę klienci mają 5 dni – mówi rzecznik PGG.
Od początku tego roku PGG sprzedała, przez sklep internetowy, 1,2 mln ton węgla, który kupiło 260 tys. klientów.
Opracowanie:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS