A A+ A++

W Morągu jest wolny etat w Straży Miejskiej – poszukiwana jest osoba na stanowisko Strażnik Miejski – Aplikant.

Dokumenty aplikacyjne można składać do 26 października do godz. 15.00

Komplet dokumentów  należy złożyć w  Straży Miejskiej w Morągu ul. Dworcowa 7 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem ”Nabór na stanowisko Strażnika Miejskiego (Aplikanta )” w terminie do 26.10.2022r r. do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane oraz nie będą na nie udzielane odpowiedzi.
Informuje się o obowiązku posiadania dokumentu potwierdzającego tożsamość (dowód osobisty) do wglądu, podczas każdego etapu procedury rekrutacyjnej.
Wszystkie informacje dotyczące naboru będą umieszczane na tablicy informacyjnej Straży Miejskiej w Morągu ul Dworcowa 7
Dodatkowe informacje; tel. (89) 757 36 13

Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
–    posiada obywatelstwo polskie,
–    ukończone 21 lat,
–    korzystanie z pełni praw publicznych,
–    wykształcenie, co najmniej średnie lub średnie branżowe,
–    nienaganna opinia,
–    sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
–   niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za – ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione     przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
–    uregulowany stosunek do służby wojskowej.
b. Wymagania dodatkowe:
Preferencje dodatkowe:
–    wykształcenie wyższe (informatyka, administracja, pedagogika, resocjalizacja),
–    doświadczenie w służbach mundurowych,
–    zamieszkanie na terenie gminy Morąg
–    odporność na stres, dyspozycyjność,
–    dobra znajomość topografii gminy Morąg,
–    aktywność sportowa,
–    posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami samochodowymi,
–    posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przydatnych w pracy na stanowisku strażnika miejskieg

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zadań Aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych wraz z pozostałymi zadaniami określonymi w art. 11 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (Dz. U.  2018 poz. 928 ).
Warunki pracy:
  –   służba patrolowa w terenie,
  –   praca na pełny etat w systemie zmianowym, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w czteromiesięcznym okresie  rozliczeniowym.

 Warunki zatrudnienia na stanowisku:

– umowę o pracę
– wynagrodzenie  zasadnicze
– dodatek za staż pracy
– ,,trzynastą pensję”
– możliwość korzystania ze świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUCI dokłada kobietom kilometrów i zarządza wyższe kontrakty
Następny artykułPłocka Orkiestra Symfoniczna zaprasza na koncert trzech tenorów „TRE VOCI My Way”