A A+ A++

​Motive, studio Electronic Arts, ujawniło dziś szczegóły dotyczące gry Dead Space, remake’u klasycznego survival horroru w klimacie science fiction wraz ze zwiastunem rozgrywki. Pozostając wiernym wizji oryginalnej gry, Dead Space został całkowicie przebudowany w silniku Frostbite. Ulepszona oprawa dźwiękowa i wyrazista, przerażająca szata graficzna zostały starannie przeprojektowana, aby osiągnąć nowy poziom immersji i jak najlepszą jakość na konsolach nowej generacji oraz komputerach PC.

Gracze zauważą, że pokład USG Ishimura oferuje jeszcze więcej sekretów do odkrycia, a historia jest urozmaicona o nowe elementy narracyjne. Statek sprawi, że gracze będą poddawać w wątpliwość własną poczytalność w miarę zagłębiania się w historię z przeciwnikami czającymi się na każdym kroku.

Gracze wcielą się w Isaaca Clarke’a, niewyróżniającego się inżyniera, biorącego udział w misji naprawy ogromnego górniczego statku kosmicznego USG Ishimura. Jednak na jego pokładzie czeka go prawdziwy koszmar. Załoga statku została wymordowana i zainfekowana, a dziewczyna Isaaca, Nicole, zaginęła gdzieś na pokładzie. Samotny i uwięziony, mając do dyspozycji jedynie swoje narzędzia i umiejętności inżynierskie, Isaac staje do walki o przetrwanie – nie tylko z przerażającymi potworami zwanymi Nekromorfami, ale także z własną psychiką.

Rozwiązania mające na celu udoskonalenie rozgrywki obejmują:

  • System rozczłonkowywania: Nekromorfy, potwory niepodobne do niczego, co widziano wcześniej, zostały zrekonstruowane wokół nowego systemu, który wprowadza warstwowe t … czytaj dalej
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBleach: Thousand-Year Blood War obejrzymy na Disney Plus
Następny artykułNa ul. Warneńczyka montowane są już nowe tory, będzie też rondo turbinowe