Od poniedziałku (3 października) w Łodzi należy korzystać z parkomatów nowego operatora. Takich urządzeń jest ponad 400 w mieście. W kilku miejscach nie było możliwości zapłacenia w parkomatach, bo się nie uruchomiły.
Biorąc pod uwagę skalę uruchomienia wszystkich parkomatów w Łodzi, to te kilka sztuk, które nie załączyły się wczoraj rano, to nie jest dramatyczna ilość – tłumaczy zastępca ds. inżynierii ruchu Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi – Tomasz Grzegorczyk. Mogło zdarzyć się tak, że niektórzy łodzianie przez pomyłkę chcieli płacić w starych parkomatach, a one są wyłączone.
Stare urządzenia stoją obok nowych i nie mają informacji, że już nie są wykorzystywane.
Osiem aplikacji, w których można płacić za parkowanie w Łodzi – to najważniejsza zmiana dotycząca Płatnej Strefy Parkowania w mieście (wcześniej były tylko dwie apki). Dodatkowo pojawia się podstrefa D, która obejmuje Rynek Bałucki.
Wraz z nowym operatorem Strefy Płatnego Parkowania w Łodzi, pojawił się nowy e-sklep z rozszerzoną ofertą e-abonamentów obejmującą:
– roczny i kwartalny dla Podstrefy A;
– roczny i kwartalny dla Podstrefy B;
– miesięczny dla Podstrefy C;
– dla mieszkańca Strefy,
– dla pojazdów hybrydowych;
– dla pojazdów pogotowi technicznych;
– dla osób niepełnosprawnych;
– dla posiadaczy miesięcznego biletu kolejowego lub MPK.
Aplikacje do płatności mobilnych:
– “AnyPark”
– “CityParkApp”
– “ePARK”
– “FlowbirdParking”
– “Karta Łodzianina”
– “moBILET”
– “MobiParking”
– “mPay”.
Kwoty opłat parkingowych nie ulegają zmianie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS