A A+ A++
Gwałtowny spadek kursu akcji Red Carpet Media w debiucie na NewConnect
/ GPW

Kurs akcji Red Carpet Media Group spadł we wtorkowym debiucie na rynku NewConnect o 43,3 proc. do 51 zł.

Do alternatywnego systemu obrotu trafiło 415.000 akcji serii A oraz 50.000 akcji serii B.

W I i II kwartale 2022 r. spółka osiągnęła przychody w wysokości ponad 3,9 mln zł, a wynik netto to ponad 1,4 mln zł.

W pierwszym półroczu 2022 r. w związku ze spadkiem liczby subskrybentów programów spółki w USA i Kanadzie przychody uzyskiwane od zagranicznych platform telewizyjnych istotnie spadły i stanowiły 42,7 proc. przychodów, przy wzroście przychodów z tytułu reklamy (41,5 proc.) i produkcji materiałów wideo (15,8 proc.).

W 2021 r. dominujący udział w przychodach spółki ze sprzedaży miały opłaty dystrybucyjne uzyskiwane od operatorów platform telewizyjnych w USA – 73 proc. przychodów.

Spółka zajmuje się produkcją oraz rozpowszechnianiem w sieciach telekomunikacyjnych programów telewizyjnych o tematyce filmowo-serialowo-popkulturowej oferowanych do dystrybucji w Polsce bezpłatnie i utrzymujących się z wpływów reklamowych, a także w USA i Kanadzie dla Polonii w modelu streamingowym IPTV. 31 maja 2022 r. spółka uruchomiła własną platformę VOD o nazwie „RED GO”, zapewniającą obecnie dostęp do 650 pozycji serialowo – filmowych.

Red Carpet Media Group jest 377. spółką notowaną na NewConnect oraz 11. debiutem na tym rynku w 2022 roku. (PAP Biznes)

alk/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOŚWIĘCIM. Co dalej z miejscami dla kamperów na terenie miasta?
Następny artykułKolejne zmiany w szkołach! Jest harmonogram! Na początku licea, potem reszta