A A+ A++

Wojciech Olszewski z początkiem października bieżącego roku objął funkcję head of marketing operations w activerse.app.

10-letnie doświadczenie zawodowe Wojciech Olszewski zdobywał, pracując nad komunikacją marketingową oraz strategią biznesową dla firm i instytucji z branży FMCG, wydawniczej oraz kultury i sztuki. Od 2017 roku odpowiada w firmie activerse.app za działania marketingowe dla marek z branży health & fitness oraz bezpośrednią współpracę z Apple.

Nabyte w branży mobile app doświadczenie pomaga mi rozumieć zachowania różnorodnych typów odbiorców, a następnie skutecznie dopasować do nich treść i formę komunikacji naszych marek. Cieszę się, że rozwijamy nasze produkty pomagając naszym użytkownikom w kluczowych obszarach związanych z szeroko rozumianym wellbeingiem – mówi Wojciech Olszewski, head of marketing operations w firmie activerse.app.

Activerse.app tworzy oraz rozwija dietetyczno-treningowe aplikacje mobilne, które zostały pobrane ponad 5.5 miliona razy przez użytkowników na całym świecie. W portfolio firmy znajdują się między innymi takie marki jak Diet & Training by Ann oraz growwithjo. Wyróżnione przez Apple blisko 150 razy w 2022 roku aplikacje zajmują czołowe miejsca wśród najpopularniejszych i najbardziej dochodowych programów mobilnych w amerykańskim oraz polskim sklepie z aplikacjami Apple App Store.

Artykuł powstał we współpracy z activerse.app.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTo już 8. NOC BIBLIOTEK!
Następny artykułPrzetarg na dzierżawę nieruchomości położonej w Pile przy ul. Piaskowej