A A+ A++

Holenderskie linie lotnicze KLM i Transavia od czwartku dzielą się szczegółami dotyczącymi pasażerów sprawiających kłopoty na pokładzie. Osoby wpisane na wspólną “czarną listę” nie będą mogły przez pięć lat korzystać z usług obu przewoźników.

Obie firmy twierdzą, że są pierwszymi liniami lotniczymi na świecie, które wymieniają się informacjami o pasażerach sprawiających kłopoty na pokładzie. A tych jest całkiem sporo – informuje portal NOS.

NOS podaje, że w KLM notowanych jest miesięcznie średnio pięć przypadków wymagających interwencji personelu lub lotniskowej ochrony. W przypadku Transavii dochodzi do jednego zdarzenia w miesiącu.

Ma to duży wpływ na pasażerów i naszych pracowników. Każda forma przemocy fizycznej wobec naszej załogi lub współpasażerów jest niedopuszczalna – powiedział Paul Terstegge z KLM, cytowany przez portal.

Firmy dzielą się szczegółami swoich list od zeszłego czwartku. Zapewniają, że dzięki temu latanie stanie się bezpieczniejsze.

Zobacz również:

Skargi na linie lotnicze. Powodem opóźnione lub odwołane loty

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Na granicy Białorusi katują”. Protest przeciwko wykładowi pogranicznika na Uniwersytecie w Białymstoku
Następny artykułAssassin's Creed II ColourCorrection II PC