A A+ A++

Czas pracy został skrócony w trzech COM-ach: przy placu Nowy Targ oraz ulicach Bogusławskiego i Zapolskiej. Od 3 października petenci są tam obsługiwani w godzinach od 8.00 do 15.15. Dotyczy to spraw związanych z rejestracją pojazdów, prawem jazdy, dowodami osobistymi, meldunkami, nadaniem numeru PESEL czy działalnością gospodarczą.

Jak napisano na stronie internetowej miasta – zmiana jest formą oszczędności podyktowaną zapowiadaną podwyżką ceny energii elektrycznej dla samorządów.

Jeżeli to faktycznie oszczędzi pieniądze, to ok – mówi jeden z petentów.

Mnie to nie przeszkadza, bo ja jestem na urlopie macierzyńskim. Ale myślę, że osoby pracujące nie będą zadowolone – dodaje kobieta załatwiająca sprawy w jednym z COM-ów.

Z praktyki wieloletniej widzimy, że tych klientów jest zdecydowanie mniej w okresie jesienno-zimowym, kiedy za oknem jest już ciemno. Więcej pracowników będzie obsługiwało zainteresowanych, którzy pojawiają się do godziny 15 – tłumaczy Arkadiusz Filipowski z Urzędu Miejskiego Wrocławia.

Zdaniem magistratu mieszkańcy będą obsługiwani sprawnie. Urząd podkreśla też, że sprawy po godzinie 15.15 można załatwić w Centrum Obsługi Mieszkańca w centrum handlowym przy ulicy Legnickiej. Pozostaje ono czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00 i w soboty od 9:00 do 16:00.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUpadek miliardera. Dlaczego Leszek Czarnecki nie nadawał się na bankowca
Następny artykułO ile wzrosną emerytury i renty? Jest projekt