Większość klientów uniknie
w ten weekend problemów z dostępem do usług swojego banku. Na prace zdecydowały
się zaledwie trzy z nich – Bank BPS, ING Bank Śląski i Santander Bank Polska.
Prace dotyczą m.in. dostępu do bankowości internetowej,
transakcji dokonywanych w bankomatach czy usług maklerskich.
Prace serwisowe w
Banku BPS
Bank BPS
informuje na swojej stronie internetowej o planowanych pracach serwisowych.
Problemy z realizacją przelewów w systemie bankowości elektronicznej mogą pojawiać
się przez cały weekend tj. od północy w
nocy z piątku na sobotę (30 września/1 października) do godz. 23.59 w niedzielę
(2 października).
To jednak nie koniec komunikatów ze strony banku. W nocy z niedzieli na poniedziałek (2/3
października – od godz. 0.00 do godz. 3.00) można spodziewać się kolejnej
przerwy, tym razem w obsłudze uwierzytelnień 3D-Secure, w autoryzacji
transakcji kart oraz w obsłudze funkcjonalności aplikacji mobilnej BSPay i
Portalu kartowego w tym tokenizacji. Bank zapowiada, że brak dostępu do ww.
usług nie powinien trwać dłużej niż 10 minut w podanym przedziale czasowym.
Przerwa w ING Banku
Śląskim
ING Bank Śląski
również dzieli prace na dwa etapy. W pierwszej kolejności na tapet idzie moduł
Makler. W piątek (30 września) od godz.
20.00 do godz. 2.00 dnia kolejnego (sobota, 1 października) nie będą
dostępne dyspozycje i aneksy. Klienci nie będą mogli w tym czasie wnioskować o
zmianę typu konta czy liczby ofert w notowaniach, a także zawrzeć aneksu.
W nocy z niedzieli na
poniedziałek (2/3 października) od godz. 0.00 do godz. 3.00 mogą pojawić
się problemy z korzystaniem z urządzeń sieci ING/Planet Cash.
Prace w Santander
Banku Polska
Brak dostępu do bankowości internetowej i mobilnej to efekt
uboczny prowadzonych w Santander Banku
Polska prac. Przerwa została wyznaczona na noc z piątku na sobotę (30 września/1 października) na godz. 0.00 – 6.00.
MDe
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS