A A+ A++

“Dla klientów GNB nic się nie zmienia. Wszyscy klienci są i będą obsługiwani tak jak do tej pory, mają nieprzerwany dostęp do wszystkich swoich środków pieniężnych. Dotyczy to wszystkich osób i podmiotów, które na dzień 30 września 2022 r. (piątek) są klientami GNB, w tym klientów firmowych, z sektora publicznego, a także klientów bankowości osobistej i private banking” – informuje Fundusz. 

Wśród klientów Banku jest łomżyński Urząd Miejski. “Dziś rano dyrekcja Getin Noble Banku poinformowała telefonicznie Urząd Miejski o przymusowej restrukturyzacji banku zapewniając, że wszyscy klienci mają nieprzerwany dostęp do swoich środków pieniężnych i będą obsługiwani tak jak do tej pory. Czekamy jeszcze na przesłanie bardziej szczegółowych informacji w tej sprawie” – przekazuje inspektor Łukasz Czech z Ratusza.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW TDK pojawił się nowoczesny sprzęt cyfrowy
Następny artykułMięso zebry – hit czy kit?