A A+ A++

Citroen wraca do korzeni i prezentuje nowe logo, które jest reinterpretacją oryginału z 1919 roku. To już dziewiąta zmiana logo w ponad 100-letniej historii marki motoryzacyjnej, a trzecia w ciągu ostatnich 13 lat.

Tym razem Citroen wraca do klasyki z początków XX wieku i stawia na minimalizm. Nowe logo zawierające dwa proste szewrony w owalu do złudzenia przypomina pierwszy znak graficzny firmy, który zaprojektował sam założyciel marki w 1919 roku. Właśnie wtedy Andre Citroen zainspirował się sukcesem swojej  pierwszej firmy produkującej przekładnie zębate w kształcie jodełek.

Tym samym marka ma nadzieję, że wizualnie wyróżniający się znaczek stanie się natychmiast rozpoznawalnym elementem charakterystycznym dla wszystkich modeli Citroena.

Nowe logo to nie jedyna zmiana w identyfikacji wizualnej Citroena. Zostanie ona oparta na uproszczonej palecie kolorów z odcieniami beżu i szarości, które gdzie niegdzie będą wzbogacone dwoma nowymi kolorami . Bardziej energiczna i charakterystyczna Infra-Red zastąpi obecnie stosowaną czerwień. Z kolei uspokajający niebieski kolor Monte Carlo powróci do portfolio samochodów w niedalekiej przyszłości. Dopełnieniem zmian wizualnych jest pojawienie się nowego podpisu marki, który przekonuje, że „Nic nie porusza nas jak Citroën”.

Zmienione logo i tożsamość Citroena w połączeniu z nowym hasłem podkreślają nadchodzącą rewolucję w podejściu marki do przyszłych rozwiązań w zakresie mobilności oraz jej zaangażowania w obsługę klienta.        

Nasza nowa tożsamość jest eleganckim symbolem postępu, ponieważ przenosimy naszych klientów fizycznie – w odważnych, przyszłościowych pojazdach, które rzucają wyzwanie tradycyjnym regułom branżowym, a także emocjonalnie – zapewniając, że całe ich doświadczenie – w szczególności przejście na napęd elektryczny – jest bardziej przystępne, wygodne i przyjemne, niezależnie od ich potrzeb – mówi Vincent Cobée, dyrektor generalny Citroëna,

Nowe logo zadebiutuje na „koncepcyjnym samochodzie rodzinnym” Citroena pod koniec września, a następnie stopniowo będzie zdobić kolejne pojazdy od połowy 2023 r.

PS
Niedawno również Skoda zmieniła swoje logo. Zmodyfikowana zostanie także częstotliwość wykorzystania znaku słownego marki – będzie prezentowany częściej niż logo firmy w komunikacji marketingowej. 

fot. carscoops.com

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNakło nad Notecią: Zakończono remont wieży kościoła
Następny artykułPOWIAT BRZOZOWSKI. 2,5 miliona złotych dla gmin. Remonty pięciu dróg (VIDEO, ZDJĘCIA)