Sprzedaż AirPods Pro 2 rozpoczęła się w piątek, 23 września. Co ciekawe, niektórzy użytkownicy tych słuchawek zgłosili już problemy związane z ich działaniem. Dotyczą one losowej utraty połączenia podczas słuchania muzyki czy oglądania filmów.
AirPods Pro 2 – problemy z połączeniem
Informacje na ten temat znaleźć można między innymi na forum prowadzonym w ramach serwisu MacRumors.
Co więcej, zdarza się, że w przypadku iPhone’ów czy iPadów dźwięk nie jest odtwarzany nawet wtedy, gdy słuchawki są teoretycznie połączone z tymi urządzeniami. Tymczasowym rozwiązaniem jest rozłączenie i ponowne połączenie słuchawek.
Warto przypomnieć, że to nie pierwszy raz, gdy tego typu problemy występują w słuchawkach typu true wireless marki Apple. Podobna sytuacja miała miejsce w 2019 roku przy okazji premiery pierwszej generacji AirPodsów Pro.
W związku z tym, że sprzedaż tych słuchawek rozpoczęła się w piątek, nie wiadomo czy problem dotyczy wszystkich egzemplarzy, czy może tylko jednej lub kilku partii produkcyjnych.
Użytkownicy, którzy spotkali się z tymi problemami powinni sprawdzić czy słuchawki posiadają najnowszą wersję oprogramowania układowego, a wszystkie urządzenia, które się z nimi łączą mają zainstalowaną bieżącą wersję systemu operacyjnego.
Najbardziej prawdopodobne jest, że to problem software’owy i zostanie on wyeliminowany przy okazji kolejnej aktualizacji firmware nowych słuchawek. Nie jest to jednak usprawiedliwienie dla firmy Apple.
Źródło: MacRumors, grafiki: Apple
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS