A A+ A++

Cyberpolisa to stosunkowo nowy produkt na polskim rynku, jednak ubezpieczyciele, którzy zdecydowali się na jego wprowadzenie, nie narzekają na brak zainteresowania tą ofertą. Mówią wręcz o boomie, mimo że stawiają coraz twardsze warunki dotyczące poziomu odpowiedniej ochrony firmom chcącym ubezpieczyć się od cyberryzyka. To zaś sprawia, że niektórzy zainteresowani odchodzą z kwitkiem.

Zapewnienie odpowiedniego poziomu cyberbezpieczeństwa stanowi dziś jedno z najważniejszych wyzwań, przed jakim stają firmy i instytucje w Polsce. Potwierdza to opublikowany w maju tego roku raport firmy doradczej KPMG „Barometr cyberbezpieczeństwa. Ochrona cyfrowej tożsamości”, który powstał na podstawie badania przeprowadzonego na próbie 100 organizacji w Polsce o przychodach powyżej 50 mln zł. Wynika z…

Teraz za 2,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.

Kliknij i wybierz e-prenumeratę.

Sieć Przyjaciół

Wchodzę i wybieram

Zaloguj się

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSztuczna Inteligencja zostanie Lordem Sithów?
Następny artykułSasin: Spółki sprowadzą 11,2 ton węgla do końca roku