A A+ A++

Od początku września na terenie gminy
Kłodzko trwa kolejna akcja usuwania materiałów zawierających
azbest. Do 7 października br. zostanie zutylizowanych 50 ton
niebezpiecznych produktów.

Zadanie o wartości 35.000 zł
realizowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w ramach „Programu
usuwania azbestu dla Gminy Kłodzko w 2022 roku”.

Przez ostatnie 13 lat – od 2009 roku z
nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Kłodzko zostało
łącznie usunięte 636 ton azbestu. Nadal jednak pozostają do
usunięcia 993 tony materiałów zawierających azbest, które muszą
zostać zutylizowane do 2032 roku.

red. (inf. Gmina Kłodzko)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMazda ustanowiła nowy rekord świata. Tak Włosi poprawili Japończyków
Następny artykułDzień bez samochodu. W czwartek jeszcze więcej osób może jeździć autobusami za darmo