A A+ A++

Na rynku pojawia się coraz więcej elektrycznych modeli dostawczych. Nic nie zmienia się w projektowaniu, konstruowaniu i produkcji tych modeli, które bardzo często są współdzielone pomiędzy dwoma lub więcej markami. Tu wszelkie skoki w bok uchodzą płazem. Toyota z Oplem, Citroen z Peugeotem, Mercedes z Renault, a Ford z Volkswagenem. Ta najnowsza współpraca idzie o krok dalej i poza wspólną budową różnej maści aut dostawczych, w tym również z napędem w pełni elektrycznym, Niemcy od Amerykanów zapożyczają bazę do pick-upa.

Ford E-Transit Custom

mat. prasowe

Nowy Ford e-Transit Custom produkowany będzie wyłącznie w zakładach w Turcji i powstał z myślą o rynku europejskim. Pierwsze egzemplarze zjadą z fabryki Ford Otosan położonej w północno-wschodniej części kraju nie wcześniej niż jesienią 2023 r.

Nowa generacja Forda Mustanga

Jednym z atutów E-Transita Custom ma być spory zasięg. Dostawczak otrzymał akumulator o pojemności 74 kWh (z pompą ciepła zainstalowaną standardowo), o zwiększonej gęstości energii (wzrost o 12 proc.), który powinien umożliwić przejechanie nawet do 380 km na jednym ładowaniu. Ford otrzymał również szybkie ładowanie o mocy 125 kW. To ma pozwolić załadować akumulator od 15 do 80 proc. w 41 minut. W ciągu pięciu minut ładowania można zyskać 38 km zasięgu. E-Transit Custom dostępny będzie z mocą 1 … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJechała zygzakiem. Ignorowała sygnał do zatrzymania się…
Następny artykułWarCraft: Orcs and Humans 1.1.6 PC