A A+ A++

Źródło obrazka: 2K Games.

Przygotowaliśmy dla Was kolejne zestawienie najczęściej kupowanych gier w naszym kraju. Dzisiejsza odsłona dotyczy trzydziestego szóstego tygodnia tego roku, czyli okresu od 5 do 11 września 2022 r. Pierwsze miejsce zajął debiutant w postaci NBA 2K23, czyli najnowsza odsłona koszykarskiej serii firmy 2K Games i studia Visual Concepts.

Cykl od pewnego czasu budzi kontrowersje za sprawą agresywnych mikropłatności i powolnego tempa ulepszania marki. Na PC dochodzi do tego niezadowolenie graczy z faktu, że ich wersja bazuje na tej ze starych konsol, a nie na next-genowym wydaniu na PS5 i Xboksa Series X/S. Jak widać, wszystkie te problemy nie były jednak w stanie przeszkodzić NBA 2K23 w osiągnięciu dużego sukcesu finansowego.

Warto także zwrócić uwagę na sukces JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle R. Ta bijatyka bazująca na w sumie dosyć niszowej japońskiej marce, już drugi tydzień z rzędu znalazła się w pierwszej dziesiątce największych bestsellerów w Polsce.

Przypominamy, że dane obejmują sprzedaż cyfrową i pudełkową – uzyskaliśmy je dzięki współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPiDOR). Ich źródłem jest organizacja Interactive Software Federation of Europe, co oznacza, że pochodzą bezpośrednio od największych branżowych wydawców i sieci sprzedaży detalicznej.

*- w tabeli podajemy gatunki gier oraz platformy zgodnie z tym, co znaleźliśmy w danych SPiDOR.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUkraińcy mogą otrzymać Abramsy. USA stawiają warunki
Następny artykułPiękny gest Szewczenki wobec “Lewego”