Źródło obrazka: 2K Games.
Przygotowaliśmy dla Was kolejne zestawienie najczęściej kupowanych gier w naszym kraju. Dzisiejsza odsłona dotyczy trzydziestego szóstego tygodnia tego roku, czyli okresu od 5 do 11 września 2022 r. Pierwsze miejsce zajął debiutant w postaci NBA 2K23, czyli najnowsza odsłona koszykarskiej serii firmy 2K Games i studia Visual Concepts.
Cykl od pewnego czasu budzi kontrowersje za sprawą agresywnych mikropłatności i powolnego tempa ulepszania marki. Na PC dochodzi do tego niezadowolenie graczy z faktu, że ich wersja bazuje na tej ze starych konsol, a nie na next-genowym wydaniu na PS5 i Xboksa Series X/S. Jak widać, wszystkie te problemy nie były jednak w stanie przeszkodzić NBA 2K23 w osiągnięciu dużego sukcesu finansowego.
Warto także zwrócić uwagę na sukces JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle R. Ta bijatyka bazująca na w sumie dosyć niszowej japońskiej marce, już drugi tydzień z rzędu znalazła się w pierwszej dziesiątce największych bestsellerów w Polsce.
Przypominamy, że dane obejmują sprzedaż cyfrową i pudełkową – uzyskaliśmy je dzięki współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPiDOR). Ich źródłem jest organizacja Interactive Software Federation of Europe, co oznacza, że pochodzą bezpośrednio od największych branżowych wydawców i sieci sprzedaży detalicznej.
*- w tabeli podajemy gatunki gier oraz platformy zgodnie z tym, co znaleźliśmy w danych SPiDOR.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS