A A+ A++

W czasie ostatniego sezonu wzrost tzw. ekwiwalentu czasu reklamowego dla Grupy Azoty, osiągnięty dzięki ZAKSIE Kędzierzyn Koźle, był kilkunastokrotny – powiedział w środę podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu prezes Grupy Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn Paweł Stańczyk.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZapadł wyrok w sprawie śmiertelnego pobicia we Wrocławiu
Następny artykułŁawka z polską flagą w Białymstoku. Oburza, śmieszy, oszpeca. I jest samowolą?