- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 07, wrzesień 2022 15:09
- Urząd Miasta
7 września 2022 roku w Urzędzie Miasta Wysokie Mazowieckie Burmistrz Miasta Jarosław Siekierko podpisał umowę na „Wdrożenie systemu usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną w Gminie Miejskiej – Wysokie Mazowieckie” z wykonawcą – Bonasoft Sp. z o.o. ul. Krakowska 52; 50-425 Wrocław, wyłonionym w drodze przetargu na wartość 1 864 434,00 zł. Dofinansowanie projektu z UE – 1 433 953,40 zł.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.1 Rozwój usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną, pt.” Wdrożenie systemu usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną w Gminie Miejskiej Wysokie Mazowieckie”.
Celem projektu jest zwiększenie poziomu korzystania z usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną. Przedmiotem projektu jest wdrożenie szeregu e-usług wraz z Portalem mieszkańca udostępniającego użytkownikom (mieszkańcom i podmiotom z terenu miasta) e-usługi w obszarze administracji publicznej. Projekt umożliwi m.in. składanie wniosków, uzyskiwanie zaświadczeń, czy wnoszenie stosownych opłat. Zakres rzeczowy projektu obejmuje niezbędne dostawy sprzętu informatycznego i licencji, usługi wdrożeniowe i szkoleniowe, promocję projektu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS