A A+ A++

– W wyniku zgłoszonych uwagi i wniosków na nowo przepracowano proponowane warianty – mówi Łukasz Witkowski z CPK.

Pierwszą widoczną zmianą, która uwzględnia zgłaszane uwagi przez część mieszkańców Konarzyc, jest rezygnacja ze starego śladu kolei. Wynika to z ułożenia skrętów, które dla linii 250 km/h mają kluczowe znaczenie. W praktyce oznacza to odsunięcie kolei od tej miejscowości. W Czarnocinie natomiast nie jeden, a dwa warianty przechodzą między miejscowością a fortami. Czarnocin przecinają jeszcze ciągle dwa warianty. Przypominamy, ostateczny wariant inwestorski, który będzi ewyznaczał ostateczny przebieg linii, ma być wybrany do końca bieżącego roku.

CPK poza zaktualizowanym przebiegiem wariantów kolei, przypomina wcześniejszą propozycję po to, aby zainteresowani mogli porównać sobie wersje. 

Link do mapy:

https://experience.arcgis.com/experience/af3b9da869b54a5db3037edb0d1d9586/

Poprzednia, jak i nowa wersja mapy, jest również dostępna na stronie internetowej CPK pod adresem:

Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowe dla Budowy linii kolejowej nr 29 odc. Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko – Centralny Port Komunikacyjny (cpk.pl)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPiS chwali, opozycja mówi o szczegółach. Dodatek energetyczny w Sejmie
Następny artykułAngielskie czasowniki modalne i ich praktyczne wykorzystanie w mowie