A A+ A++

Pojawiły się następne konkrety dotyczące Assassin’s Creed Mirage. Ubisoft ma sięgnąć po kilka pominiętych w ostatnich odsłonach elementów, które jednak w ostateczności powinny zapewnić graczom masę przyjemnej rozgrywki.

Na początku tygodnia j0nathan (YouTuber specjalizujący się w serii Assassin’s Creed – za Mr_Rebs_) przedstawił pierwsze informacje o Assassin’s Creed Mirage oraz ujawnił nazwę gry – jak wiadomo Ubisoft potwierdził już tytuł, a pierwsze zdjęcia pozwalają sądzić, że informator dotarł do prawdziwych szczegółów.

Insider postanowił ujawnić kolejne konkrety i jego zdaniem Bagdad jest jednym miastem w Assassin’s Creed Mirage, ale lokacja zostanie podzielona na wiele stref. W grze znajdziemy 4 duże tereny i w każdym zmierzmy się z bossami – na mapie pojawi się także sporo pustynnych lokacji, oazy oraz rzeki.

W produkcji natrafimy na naprawdę wielu NPC-ów, ponieważ celem deweloperów jest zaludnienie znane z Assassin’s Creed Unity – jak wiadomo podczas rewolucji francuskiej obserwowaliśmy prawdziwe tłumy.

Bagdad ma jednak wyróżniać się nie tylko wielką liczbą postaci, ale również wielkim zestawem elementów do parkoura – twórcy opracowali nawet latarnie, które pozwolą nam obracać się na rogach ścian, by dalej kontynuować szybki bieg.

Assassin’s Creed Mirage zaoferuje także zabójstwa w zwolnionym tempie i animację taką będziemy szczególnie oglądać podczas eliminowania przeciwników z powietrza. Do gry mają także powrócić noże do rzucania oraz kryjówki na dachach.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTVP3 Opole: Racibórz wzoruje się na Prudniku
Następny artykułKatastrofa na Odrze. “Udało się rozbroić tę wielką bombę biologiczną”