Kampanie reklamowe Google Ads dają przedsiębiorcom możliwość szybkiego i skutecznego dotarcia do szerokiego grona zainteresowanych odbiorców. Możemy śmiało powiedzieć, że jest to jeden z najbardziej efektywnych działań marketingowych. Pod pojęciem kampanii kryje się kilka rodzajów reklamy Google Ads. Jedną z nich jest remarketing! Jakie przynosi zalety? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz poniżej! Czytaj dalej!
Przypomnij swoim Klientom o niedokończonym zakupie i nie tylko
Na samym wstępie wyjaśnijmy czym dokładnie jest remarketing. Jest to jeden z powszechniejszych rodzajów Google Ads polegający na ponownym wyświetlaniu danej reklamy wśród osób, które odwiedziły stronę sklepu i dokonały zakupu lub nie. Co najważniejsze, marketing uznawany jest za jeden z najefektywniejszych sposobów. Wiele osób przeglądając dane produkty odkłada ich zakup na później. Decydując się na ponowne wyświetlenie im przekazu reklamowego masz pewność, że nie zapomną o produkcie, a także w pewien sposób przekonasz je do zrealizowania danej transakcji. Remarketing stosowany w ramach kampanii reklamowej Google Ads wyróżnia się precyzyjnym docieraniem do konkretnych odbiorców, dzięki czemu doskonale wpasowuje się w ich preferencje.
Remarketing sposobem na reklamowanie dodatkowych produktów? Sprawdź koniecznie
Wiele osób zastanawia się czy zdecydowanie się na remarketing jest opłacalnym posunięciem? Jak najbardziej! Wśród najważniejszych zalet wymienić można przede wszystkim pozytywny wpływ na większą konwersję. W wielu przypadkach ponowna reklama np. z informacją o dodatkowej promocji pomaga potencjalnym Klientom w podjęciu decyzji o zakupie. Dodatkowo z wykorzystaniem remarketingu można proponować Klientom produkty pokrewne do tego, co zakupili wcześniej mowa tutaj o akcesoriach uzupełniających itp. Na duże uznanie zasługuje również fakt, że to właśnie ten rodzaj kampanii reklamowych Google Ads wyświetlanych regularnie w dużej mierze wpływa na lepsze zapisywanie wizerunku firmy w świadomości odbiorców. W firmie Afterweb znajdziesz doświadczonych specjalistów, którzy wskażą Ci na jaki rodzaj Google Ads najlepiej się zdecydować, aby przyniósł on Twojej firmie oczekiwane rezultaty. Im lepiej dopasowaną reklamę stworzysz, tym bardziej zwiększasz prawdopodobieństwo pozyskania szerokiego grona odbiorców. Przekonaj się sam!
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS