Od 1 września 2022 r. obowiązki dyrektorskie w Urzędzie Miasta Torunia objęli Marcin Lutowski, nowy dyrektor Wydziału Ochrony Ludności i Łukasz Typek – nowy dyrektor Wydziału Obsługi Mieszkańców.
47-letni Marcin Lutowski jest magistrem prawa po UMK (2000), ukończył też Szkołę Podchorążych Rezerwy w Jeleniej Górze w stopniu kapral podchorąży. Jego wojskowa specjalność to eksploatacja i naprawa stacji radiolokacyjnych. Następnie został skierowany do odbycia praktyki dowódczej w JW w Poznaniu, gdzie awansował na stopień plutonowego podchorążego. Zdał również egzamin na pierwszy stopień oficerski.
Absolwent studiów podyplomowych z zakresu prawa i finansów samorządowych oraz z zakresu ochrony danych osobowych w biznesie i administracji, ma na koncie prawie 22 lata pracy, z czego połowę przepracował w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu. Wcześniej był m.in. specjalistą w Kujawsko-Pomorskim Centrum Zdrowia Publicznego w Bydgoszczy, dyrektorem Szpitala Powiatowego w Golubiu Dobrzyniu oraz kierownikiem delegatury w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy. Ma również doświadczenie pracy na stanowiskach kierowniczych w firmach prywatnych.
Marcin Lutowski – nowy dyrektor Wydziału Ochrony Ludności UMT
40-letni Łukasz Typek ma już prawie 17-letnie doświadczenie pracy w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Torunia (2006). Ostatnio pełnił obowiązki kierownika Referatu Działalności Gospodarczej w Wydziale Obsługi Mieszkańców, a wcześniej – głównego specjalisty w Wydziale Ewidencji i Zezwoleń oraz inspektora w Wydziale Ewidencji i Rejestracji. Zna więc doskonale wszystkie zakresy zadań jednostki, której został dyrektorem. Magister administracji (2005) i prawa (2008) na UMK, jest też radcą prawnym wpisanym w 2016 r. na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Toruniu.
Łukasz Typek – nowy dyrektor Wydziału Obsługi Mieszkanców UMT
Fot. Małgorzata Litwin
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS