Phil Spencer z Microsoftu pochwalił studio Naughty Dog za „innowacyjność” opcji dostępności w The Last of Us: Part I na konsolę PlayStation 5.
Niedawno Sony próbowało przekonać graczy (po raz kolejny), że remake The Last of Us to coś więcej niż tylko graficzny lifting produkcji sprzed prawie dekady. Na razie firmie udało się przekonać… konkurencję. Phil Spencer, szef marki Xbox, pochwalił zespół Naughty Dog za pracę włożoną w jeden aspekt odświeżonego The Last of Us – opcje dostępności.
We wpisie na Twitterze Spencer określił wysiłki studia w dążeniu do zwiększenia przystępności gier jako „imponujące” i „inspirujące”, czym zyskał sobie przychylną odpowiedź z oficjalnego konta Naughty Dog na Twitterze.
Źródło: Phil Spencer na Twitterze.
Phil Spencer dawno dał się poznać jako entuzjasta poszerzania grona graczy poprzez „ułatwianie dostępu” do gier. Dość wspomnieć o inicjatywie Microsoftu o wiele mówiącej nazwie „Dla każdego” („For Everyone”). W ramach niej firma promuje „eliminowanie barier”, które mogą uniemożliwiać lub utrudniać zabawę w grach wideo. Stąd m.in. długa lista opcji ułatwienia dostępu w Forzie Horizon 5.
The Last of Us: Part I ukaże się 2 września na konsoli PlayStation 5. Gra trafi też na pecety, ale nie wiemy jeszcze, kiedy to nastąpi.
Może Cię zainteresować:
- Mieliśmy dostać The Last of Us: Part I, a otrzymamy The Last of Us: Part $
- Remake The Last of Us wreszcie na oficjalnym gameplayu
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS