A A+ A++

Uwzględniając bardzo niestabilne otoczenie, zamiast widowiskowych, długoterminowych, PR-owych projektów, zdecydowanie rozsądniej byłoby skupić się na „codziennej inkrementalnej poprawie marży i redukcji kosztów”. Podejście do transformacji cyfrowej prezentowane przez część kadry zarządzającej bardzo przypomina sceny z jednej z najlepszych książek dotyczącej zarządzania „The Goal” autorstwa Eliyahu M. Goldratt i Jeffa Coxa (pierwsze wydanie z 1984 roku). Podczas przypadkowego spotkania na lotnisku główny bohater – dyrektor fabryki Alex Rogo opowiada swojemu dawnemu wykładowcy od modeli matematycznych (a aktualnie konsultanta) Jonah, jak zakup i wdrożenie super nowoczesnego robota, pozwoliło osiągnąć wzrost wydajności o 36% . Nie zdradzając całej fabuły, która w sposób niesamowity wprowadza w świat zarządzania procesami (a czyta się ją z zapartym tchem niczym świetną zagadkę kryminalną), właśnie tego typu błędne interpretacje powodują błędne decyzje. Duży, drogi robot, musi powodować duży wzrost efektywności. Czyli duży, drogi, długoterminowy projekt informatyczny na pewno przeniesie nas w inną rzeczywistość biznesową. Może jest to naturalny cykl, że prawie 40 lat później menedżerowie popełniają takie same błędy przy tr … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMularczyk: 1 września raport o stratach wojennych Polski
Następny artykułSANOK. Mityng lekkoatletyczny już w sobotę. Nie zabraknie emocji!