„Transfer” jest naturalną konsekwencją połączenia dwóch rodzimych koncernów paliwowych: PKN Orlen i Grupy Lotos, a do tej dwójki dołączy wkrótce PGNiG.
Marka Lotos znika z rynku, więc barwy zmieniają jej sportowi podopieczni. Poza Kajetanowiczem również polska reprezentacja w piłce nożnej mężczyzn czy skoczkowie narciarscy.
Kajetanowicz po raz pierwszy wystąpił w barwach Lotosu podczas Rajdu Barbórka 2009. Sezon 2010 spędził w Subaru Poland Rally Team, a wsparcia udzielił właśnie koncern z Pomorza. Wtedy popularny „Kajto” po raz pierwszy został mistrzem Polski w klasyfikacji generalnej.
W kolejnym roku ustronianin pożegnał się z SPRT i we współpracy z Lotosem założył własny zespół. Do gabloty z trofeami trafiły trzy kolejne tytuły na polskiej scenie oraz trzy mistrzostwa Europy. Współudział w sukcesach miał Jarosław Baran.
Kajetanowicz z Lotosem na samochodzie przeniósł się w 2018 roku do światowego czempionatu. Na prawym fotelu zasiadł Szczepaniak. W dotychczasowym dorobku jest drugie miejsce w WRC 2 (2019 rok) oraz kolejno trzecie i drugie w WRC 3 (2020 i 2021).
Aktualnie Kajetanowicz i Szczepaniak zajmują trzecie miejsce w tabeli WRC 2. Mają na koncie cztery występy, o dwa mniej niż główni rywale – Andreas Mikkelsen i Torstein Eriksen.
Kajetan Kajetanowicz, Maciej Szczepaniak, Skoda Fabia Rally2 evo
Photo by: Kajto.pl
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS