A A+ A++

Ekipa z Woking po słabym początku sezonu odzyskała tempo i obecnie plasuje się piątej pozycji w tabeli konstruktorów, jedynie cztery punkty za Alpine.

Na Grand Prix Belgii – pierwszy wyścig po wakacyjnej przerwie – McLaren przygotował duży pakiet aktualizacji.

W jego skład wchodzą m.in. tylne skrzydło o niskim oporze oraz położone niżej skrzydło odpowiadające za „rozprowadzenie” brudnego powietrza (tzw. beam wing). Wszystko to ma poprawić wydajność aerodynamiczną i pomóc na szybkim torze Spa-Francorchamps.

McLaren MCL36 technical detail

Photo by: Luke Smith

Zmiany zaszły również w pokrywie silnika. Obudowa jest mniejsza ze względu na niższe potrzeby związane z chłodzeniem. Modyfikacje nie ominęły dyfuzora – przeprojektowano tylną część podłogi, poprawiając właściwości aerodynamiczne. Podobny cel przyświecał przygotowaniu zmienionego kształtu owiewek przy przednim zawieszeniu oraz wingletów umieszczonych przy tylnych kołach.

McLaren MCL36 technical detail

McLaren MCL36 technical detail

Photo by: Luke Smith

W pierwszym treningu Daniel Ricciardo – żegnający się po sezonie z McLarenem – był siódmy. Lando Norris uzyskał trzynasty rezultat.

Czytaj również:




akcje


komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRuch Marka Materka i kandydat do Senatu Dariusz Loranty
Następny artykułKosmiczny transfer w Premier League