A A+ A++

mBank przechodzi awarię. Klienci skarżą się, że nie mogą w poniedziałek skorzystać z metody płatności za pomocą BLIK-a. Firma wydała komunikat w sprawie.

Klienci mBanku zgłaszają w poniedziałek od godziny 10 problem z płatnością za pomocą BLIK-a. Ze strony downdetector.pl wynika, że o godz. 12:22 internauci złożyli 282 raporty wskazujące na potencjalną awarię.

mBank pracuje nad rozwiązaniem problemu 

mBank za pośrednictwem Twitter poinformował o takowej awarii i zapewnił, że pracuje nad rozwiązaniem problemu. 

“Chwilowo nie zapłacisz BLIKiem. Możesz za to bez przeszkód płacić swoją kartą. Pracujemy nad przywróceniem usługi – prosimy o cierpliwość. Przepraszamy za utrudnienia!” – napisano na Twitterze.

W komentarzach pod wpisem przedstawiciele firmy również zapewniają, że robią wszystko, “by jak najszybciej przywrócić tę formę płatności” oraz proszą o skorzystanie z płatności np. kartą.

MP

Czytaj dalej:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułXXXVI sesja Rady Gminy Szumowo (wideo)
Następny artykułKoniec z zapchanym zlewem. Młynek do odpadów pomoże w zmywaniu