mBank przechodzi awarię. Klienci skarżą się, że nie mogą w poniedziałek skorzystać z metody płatności za pomocą BLIK-a. Firma wydała komunikat w sprawie.
Klienci mBanku zgłaszają w poniedziałek od godziny 10 problem z płatnością za pomocą BLIK-a. Ze strony downdetector.pl wynika, że o godz. 12:22 internauci złożyli 282 raporty wskazujące na potencjalną awarię.
mBank pracuje nad rozwiązaniem problemu
mBank za pośrednictwem Twitter poinformował o takowej awarii i zapewnił, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
“Chwilowo nie zapłacisz BLIKiem. Możesz za to bez przeszkód płacić swoją kartą. Pracujemy nad przywróceniem usługi – prosimy o cierpliwość. Przepraszamy za utrudnienia!” – napisano na Twitterze.
W komentarzach pod wpisem przedstawiciele firmy również zapewniają, że robią wszystko, “by jak najszybciej przywrócić tę formę płatności” oraz proszą o skorzystanie z płatności np. kartą.
MP
Czytaj dalej:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS